کد خبر ۵۲۴۱۴ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۸
آیت الله جوادی آملی در دیدار با وزیر دفاع :

اکنون در میدان مین قرار داریم اما به لطف الهی در امنیت هستیم

قم- ایرنا- آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید گفت: اکنون در میدان مین هستیم اما به لطف الهی درامنیت هستیم ، این چیزی جز نعمت و لطف الهی نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه ، وی روز پنجشنبه در دیدار امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: اما آنچه در کنار اسلحه، این مملکت را حفظ می کند شما عزیزانید که بازوان این نظامید، اسلحه را بسیاری در اختیار دارند، اما آنچه شما عزیزان را متمایز می کند این است که آنها می گویند ما چرا کشته شویم؟ شما می گویید ما چرا شهید نشدیم؟.
وی با اشاره به رشادتهای نیروی های مسلح در دوران دفاع مقدس گفت: این هشت سال جنگ تحمیلی در حقیقت جنگ جهانی بود چراکه همه کشورهای جهان علیه یک کشور متحد شدند و ایران را کوبیدند، اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و بعد قطعنامه به امضاء رسید که پس از قطعنامه نیز عملیات مرصاد را ناجوانمردانه به راه انداختند که عزیزانی مانند صیاد شیرازی آن آتش را خاموش کردند.
وی گفت: اینکه دسیسه ها و فتنه ها اثری ندارد و خروش مردم آنها را بی اثر می کند برای این است که مردم تربیت شده انقلاب و اسلام هستند.
آیت الله جوادی آملی اظهار داشت:باید عظمت و خدمات ارتش عزیز و دوست داشتنی و دیگر نیروهای مسلح کشور را به جهانیان نشان داد، چرا که شما از مفاخر و عظمت های ایران اسلامی هستید.

** دیدار وزیر دفاع با تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دیدار با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: هرچند این وزارتخانه از ابتدای انقلاب اسلامی توسط دشمنان تحریم بوده اما توانسته نیازمندهای خود را به شیوه مطلوب در عرصه‌های مختلف تأمین کند؛ کمک‌های مختلفی که برای مقابله با جریان‌های تکفیری تأمین شد، بسیار تأثیرگذار بوده است.
امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به اینکه وزارت دفاع در استان قم مجموعه‌های صنعتی و خدماتی مهمی دارد، تصریح کرد: وزارت دفاع مسئولیت پشتیبانی از کل نیروهای مسلح را دارد و این رسالت را به‌صورت جدی دنبال می‌کند.
وی با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح نیازهای مختلفی دارند، اضافه کرد: هرچند این مجموعه از ابتدای انقلاب اسلامی توسط دشمنان تحریم بوده اما توانسته نیازمندهای خود را به شیوه مطلوب در عرصه‌های مختلف تأمین کند؛ کمک‌های مختلفی که برای مقابله با جریان‌های تکفیری تأمین شد، بسیار تأثیرگذار بوده است.
وی گفت: همه کشورهای استکباری و حامیان آن‌ها با مال و نیروی خود از گروه‌های تکفیری حمایت می‌کنند اما ایران اسلامی در کنار کشورهای جبهه مقاومت توانست مقابل تکفیری‌ها به پیروزی برسد.
حاتمی درادامه از حضور بیش از 300 حافظ کل و 10 هزار حافظ 10 جزء در وزارت دفاع یادکرد و گفت: کارکنان وزارت دفاع در فضایی معنوی و اسلامی فعالیت خود را دنبال می‌کنند؛ امیدواریم بتوانیم رسالت‌های خود را با رهنمودهای مراجع تقلید و علمای دینی به شیوه مطلوب دنبال کنیم.
وزیر دفاع در سفر به قم با آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید نیز دیدار کرد.
6133/ تنظیم و انتشار- جعفرمسلمی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com