کد خبر ۵۲۴۴۷ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۷

امام جمعه قم: برخی از کانال‌های اجتماعی در آلوده کردن ذهن جوانان مؤثر بودند/ تقویت پیام‌رسان‌های داخلی واجب شرعی است

آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم در مصلی قدس با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار داشت: مبارزه ملت ایران با آمریکا و صهیونیست‌ها در منطقه بر سر حاکمیت قرآن و اسلام است و بر همین اساس طاغوت را به‌مثابه غده‌ای چرکین از کشور بیرون کرد و تصمیم گرفت تا بر عقب‌ماندگی خود غلبه و رشد و پیشرفت را بر پایه اسلام تا آخر دنبال کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاریها، اهم صحبت های او از این قرار است:

* در قیام مردم ایران علیه رژیم پهلوی جلوی عشرت‌کده‌ها و خانه‌های فساد گرفته شد و این مسائل سبب خشم دشمنان شد و دشمنان زخم‌خورده نیز در این 39 سال بیکار نبودند و مسیر بازگشت به تاریخ با تلاش به بازگشت تفاله‌های رژیم طاغوتی را برنامه‌ریزی کردند و مسائل اخیر این را در کشور به وجود آوردند.

* علی‌رغم تلاش همه دولتمردان در این 39 سال مشکلات معیشتی و اقتصادی بر مردم فشار می‌آورد و تحقق وعده‌های مردم سبب افزایش اعتماد عمومی به دستگاه‌های اجرایی و خرسندی قشر مستضعف و محروم می‌شود.

*{ با بیان اینکه طراحی اصلی این فتنه‌ها در خارج از کشور انجام‌ شده است} نباید از عوامل داخلی این فتنه غافل بود، بنا به فرموده مقام معظم رهبری اگر ما بتوانیم نقاط ضعف درون خود را برطرف کنیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

* برخی از کانال‌های اجتماعی و فضای مجازی در آلوده کردن ذهن جوانان مؤثر بودند. تقویت شبکه ملی ارتباطات و تقویت پیام‌رسان‌های داخلی واجب عقلی و شرعی است، چرا که همه ابزار دریافت اطلاعات و علم و شناخت مورد بازخواست قرارمی‌گیرند درنتیجه باید در تقویت شبکه ملی ارتباطات تلاش کرد.

* پرداختن به حاشیه‌ها و تشدید رقابت‌های سیاسی درون خانواده نظام بسترساز تفرقه و مورد سوءاستفاده دشمنان است، همچنین تفکیک بین اغتشاش‌گران وابسته به دشمن و فریب‌خورده فضای مجازی توسط قوه قضائیه ضرورت دارد اما آن‌کسانی که نسبت به دین و اسلام اهانت کردند و اقدام به آتش زدن پرچم ایران که مزین به الله است باید قاطعانه برخورد کرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com