کد خبر ۵۲۴۵۲ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۶

اعزام بانوان حافظ قرآن کریم به قم

۲۵ بانوی حافظ قرآن کریم کهگیلویه بویراحمد به دوره‌های آموزشی قرآن در قم اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه در آئین اعزام حافظان قرآن کریم گفت: بانوان به مدت یک هفته زیر نظر اساتید مجرب و برجسته قرآن کریم آموزش‌های لازم در زمینه روش‌های نوین حفظ، تجوید و آشنایی با مفاهیم قرآن کریم را فرا می‌گیرند.
نمازی با بیان اینکه به این افراد گواهینامه آموزشی اعطا می‌شود افزود:افراد آموزش دیده پس از فراگیری به عنوان مربی در بقاع متبرکه، اماکن مذهبی و موسسات قرآنی مشغول به فعالیت می‌شوند.
وی از تمدید مهلت نام نویسی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قران کریم از ۲۰ به ۳۰ دی ماه خبر داد و اضافه کرد:علاقمندان می‌توانند به آدرس اینترنتی www.ghoran.edu.ir (سایت آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم) مراجعه و نام نویسی کنند.
وی با بیان اینکه تاکنون تنها ۳۰۰ نفر آقا و خانم در استان برای شرکت در این آزمون نام نویسی کرده اندادامه داد:شرکت در قرعه کشی ۳ هزار جایزه نقدی و اعزام به عتبات عالیات از جمله جوایز قبولی در این آزمون است.
نمازی حد نصاب قبولی در این آزمون را کسب نمره بالای ۷۰ اعلام کرد و گفت: به کارمندان دولت درصورت قبولی در این آزمون گواهینامه آموزشی اعطا می‌شود.
رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نام نویسی در این آزمون را برای عموم آزاداعلام کردو افزود:نتایج این آزمون ۲۴ ساعت پس از زمان برگزاری از طریق سایت آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اعلام می‌شود.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com