کد خبر ۵۲۴۵۶ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۷
امام جمعه قم:

تقویت شبکه ملی اطلاعات واجب عقلی و شرعی است





قم- خبرنگار کیهان:
امام جمعه قم با اشاره به سوءاستفاده دشمن از پیام‌رسان‌های خارجی علیه امنیت کشور، گفت: تقویت شبکه ملی اطلاعات و تقویت پیام‌رسان‌های داخلی واجب عقلی و شرعی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی در خطبه‌‌های نماز جمعه قم که با حضور گسترده مردم انقلابی این شهر در مصلی قدس برگزار شد، افزود: دشمن تا توانست با شبکه‌‌های پیام‌رسان خارجی اذهان جوانان را مملو از دروغ و شایعه و شبهه کرد.
وی اظهار داشت: در توطئه اخیر که به مثابه جنگ احزاب بود، آمریکا با همراهی اروپا و ارتجاع منطقه و تفاله‌های سلطنت‌طلب و منافق به قصد براندازی، همه توان خود را به کار گرفتند و در این توطئه به برخی گله‌مندی‌های مردم از دولت امید بسته بودند اما تیرشان به سنگ خورد و سبب تقویت وحدت ملی ایران شدند.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: ملت رشید ایران به محض اطلاع از سوءاستفاده دشمن از اعتراضات خود، قاطعانه در کنار نظام ایستادند و یکبار دیگر اقتدار داخلی نظام را به رخ بدخواهان کشیدند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه با اشاره به در کمین بودن دشمن برای سوءاستفاده از برخی نارسایی‌ها، گفت: همه مسئول هستیم و باید با برنامه‌ریزی‌های کوتاه و بلندمدت، مطالبات بحق مردم را پاسخ داد و شرط این راه انقلابی عمل کردن است. اینک بیش از هر زمان دیگری به اقدام انقلابی مسئولین نیازمندیم.
خطیب جمعه قم با تقبیح برخی حاشیه‌سازی‌ها در جریان رقابت‌های سیاسی گروه‌ها، تاکید کرد:‌ همه باید هوشیارانه مراقب اظهارنظرها و رفتارهای خود باشند که نکند در مسیر تحریک گروه‌‌های قومی- قبیله‌ای قرار بگیرند و به جای تقویت و استحکام نظام،‌ موجب تضعیف آن شوند.
وی افزود: دولت محترم نیز اولا برای حل مشکل موسسات مالی راه حل سریع پیدا کند و در ثانی مراقب باشند با برخی تصمیم‌های غیرکارشناسانه مرتکب ایجاد شوک و هیجان به جامعه نشوند.
امام جمعه قم در پایان بار دیگر بر برخورد متناسب و قاطع با آشوبگران تاکید کرد و گفت:‌ همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند میان طراحان این آشوب‌ها با جوانانی که متاثر از تبلیغات کذب دچار سوء فهم شده و با اغتشاشگران همراه شده‌اند، تفاوت بگذارید.
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com