کد خبر ۵۲۴۵۷ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۹
رئیس هیئت کشتی قم:

برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام یادگار امام به میزبانی قم

رئیس هیئت کشتی قم گفت:مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام،24 و 25 اسفندماه سال جاری در قم برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام یادگار امام به میزبانی قمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛وزیری،رئیس هیئت کشتی قم گفت: مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام راحل روزهای 24 و 25 اسفندماه سال جاری با حضور تیم های مطرح جهان در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات در رده سنی نوجوانان ترتیب خواهد یافت و تمهیدات لازم در ارتباط با امضای تفاهم جهت برگزاری باشکوه این رقابت ها در حال انجام است.


وزیری خاطر نشان کرد: تیم ملی کشتی فرنگی ایران و تیم کشتی استان قم طبق سنوات گذشته در این رقابت ها حضور دارند.


 رئیس هیئت کشتی قم بیان کرد: جام یادگار امام راحل از بزرگترین تورنمنت های بین المللی جهان است که هر سال با حضور تیم های مطرح و صاحب نام کشتی فرنگی برگزار می شود.


وی گفت:مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام یادگار امام راحل در تیرماه امسال نیز با حضور تیم هایی از 14 کشور جهان و پنج تیم از جمهوری اسلامی ایران در قم برگزار شده بود که در نهایت تیم های ایران، آذربایجان، ترکیه و ارمنستان به ترتیب اول تا چهارم شدند.


وزیری اضافه کرد:در این رقابت ها تیم های کشتی فرنگی کشورهای عراق، تاجیکستان، آذربایجان، قرقیزستان، سوریه، صربستان، ایتالیا، اوکراین، ارمنستان، گرجستان، فنلاند، بلغارستان، لبنان و ترکیه حضور داشتند.


گفتنی است:این مسابقات از دهه 80 به صورت منظم در قم برگزار می شد اما از سال 1390 تا امسال به خاطر نبود امکانات، این رقابت ها در قم برگزار نشد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com