کد خبر ۵۲۵۱۵ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۹
مدیرعامل باشگاه بسکتبال خلیج‌فارس قم

خلیج‌فارس قم هنوز برای صعود شانس دارد

مدیرعامل باشگاه بسکتبال خلیج‌فارس قم گفت: با توجه به نتایج هفته پایانی و همچنین درخواستی که از فدراسیون شده، هنوز برای صعود از مرحله مقدماتی لیگ بسکتبال کشور شانس داریم.

سید محمدحسین جنابان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم ما در مسابقات این فصل لیگ دسته دوم بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور یکی از 18 تیم حاضر در گروه دوم مقدماتی بود که با تیم‌های هیأت زنجان، رعد پدافند آبادان، هیأت بسکتبال قزوین و هیأت اسدآباد همدان به رقابت پرداخت.

وی با اشاره به نتایج این تیم در مرحله مقدماتی، اضافه کرد: تیم خلیج‌فارس قم در دیدارهای رفت و برگشت موفق به شکست تیم هیأت اسدآباد همدان شد و در دو بازی نیز به تیم‌ هیأت زنجان نتیجه را واگذار کرد اما مقابل نمایندگان آبادان و قزوین یک برد و یک باخت کسب کرد.

مدیر عامل باشگاه بسکتبال خلیج‌فارس قم با بیان اینکه تیم خلیج‌فارس در مجموع از هشت بازی مرحله مقدماتی 12 امتیاز کسب کرد، افزود: امید اول ما برای صعود از مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور به بازی خانگی هفته پایانی مقابل هیأت زنجان بود که متاسفانه آن بازی را باختیم.

وی خاطرنشان کرد: در این بازی شاهد نمایش خوبی از سوی بازیکنان تیم بودیم اما فشار بازی بسیار زیاد بود و در نهایت با اختلاف تنها دو امتیاز، 68 بر 66 بازی را واگذار کردیم، اما در دیگر مسابقه هفته پایانی تیم پدافند رعد آبادان نیز شکست خورد و با توجه به این اتفاقات و همچنین نتایج مسابقات هفته پایانی تیم‌های حاضر در گروه دوم، هنوز شانس صعود داریم.

جنابان به درخواست ارائه شده به فدراسیون بسکتبال اشاره و ابراز کرد: طبق نامه‌نگاری و درخواست دیگر هیأت‌های استانی باشگاه خلیج‌فارس در کنار نمایندگان فسا، جهرم، شهرداری بندرعباس، ملوان بندر انزلی و هیأت قزوین خواستار حضور تیم‌های سوم گروه‌های مقدماتی در مرحله دوم است اما برای تحقق این مهم منتظر برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال هستیم تا تکلیف این درخواست همگانی مشخص شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com