کد خبر ۵۲۵۳۶ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۲

آیت الله گرامی: رسانه های معاند با شایعه پراکنی به ناآرامی ها دامن زدند

قم- ایرنا- آیت الله محمدعلی گرامی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: رسانه های معاند با شایعه پراکنی به ناآرامی ها دامن زده اما پلیس برای مقابله با اخلال گران از اسلحه استفاده نکرده و این دلیل بر جامعه محوری پلیس و تصمیم گیری درست در مدیریت صحنه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس، وی روز شنبه در دیدار با سردار 'کاظم مجتبایی' فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی بسترساز شکل گیری اعتراضات مردمی است، برخی از مردم برای گذراندن زندگی خود و تامین ضروریات زندگی، واقعاً با مشکل روبرو بوده و مسئولان باید برنامه ریزی مناسبی برای حل مشکلات اقتصادی مردم بویژه جوانان داشته باشند.
سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی قم نیز دراین دیدار اعتماد مردم به پلیس را سرمایه اجتماعی دانست و گفت: مردم از پلیس به عنوان یک حافظ امین یاد کرده و به این نیرو به عنوان نیروی خدمتگزار احترام می گذراند.
وی افزود: وجود برخی مشکلات و نارسایی ها در حوزه های معیشتی، فرهنگی و اجتماعی بر اعتماد بین مردم و مسئولان تاثیر می گذارد که باعث بروز و شکل گیری اعتراضات و ناآرامی ها در جامعه می شود.
تجمع های صنفی مسالمت آمیز چندی پیش در کشور با تحریک دشمنان و سوء استفاده عوامل فریب خورده داخلی منجر به بروز ناآرامی در چند شهر شد که با هوشیاری ملت، مسئولان و نیروهای انتظامی و امنیتی، در کوتاه ترین زمان توطئه دشمنان اسلام شکست خورد.
7401/ 6133/ تنظیم: بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com