کد خبر ۵۲۵۴۵ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۶
در لیگ برتر فوتبال استان قم؛

تیم‌های افشین، سوهان محمد و پناه‌آفرین حریفان خود را شکست دادند

قم - تیم‌های فوتبال افشین، سوهان محمد و پناه آفرین در لیگ برتر فوتبال استان قم حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم به پایان رسید و به ثمر رسیدن ۲۱ گل در ۴ مسابقه، آمار گل خیره کننده‌ای در دیدارهای این هفته بر جای گذاشت به طوری که در کم گل‌ترین بازی هفته نیز ۲ گل به ثمر رسید.

در دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال استان قم و در پر گل‌ترین بازی هفته امروز شنبه در ورزشگاه شهید حیدریان تیم فوتبال افشین در دیدار برابر تیم فوتبال وحدت ۴ بر ۳ به پیروزی رسید و ۳ امتیاز این بازی نزدیک و نفس گیر را از آن خود کرد.

تیم فوتبال عقاب در ادامه نتایج نامناسب خود در دیدار برابر تیم سوهان محمد با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد و این شکست، سومین شکست عقاب در چهارمین مسابقه بود که وضعیت این تیم را در جدول پیچیده‌تر کرد.

تیم فوتبال یاران که تا پایان هفته سوم صدرنشین جدول بود در مسابقه برابر هما به تساوی یک بر یک دست یافت تا هر دو تیم بالانشین جدول ۲ امتیاز از دست بدهند و در جدول رده بندی ۸ امتیازی شوند.

تیم فوتبال پیام نیز در ادامه روند رو به نزول خود پس از ۳ شکست پیاپی این هفته یک شکست دیگر را تجربه کرد و در مصاف برابر تیم پناه آفرین ۴ بر ۲ شکست خورد تا پناه آفرین که سال گذشته قهرمان لیگ برتر شده بود به یک برد دلچسب دست پیدا کند.

در لیگ برتر فوتبال استان قم، تیم قهرمان راهی مرحله اول گروهی لیگ دسته سوم فوتبال کشور می‌شود و تیم قعرنشین نیز به دسته اول سقوط می‌کند و تیم ماقبل آخر نیز راهی پلی آف می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com