کد خبر ۵۲۵۹۵ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

بیانات متقن رهبر معظم انقلاب جایگاه رفیع ولایت را نمایان کرد/ لزوم اهتمام دولت و مسؤولان به رفع مشکلات اقتصادی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی ضمن حمایت و تقدیر از بیانات اخیر مقام معظم رهبری اعلام کرد: بیانات متقن ایشان جایگاه رفیع ولایت را نمایان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیامی درباره بیانات اخیر مقام معظم رهبری صادر کرد.

در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: بیانات رسا و متقن رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی» در دیدار با مردم شریف، انقلابی و شجاع استان قم در 19 دی 1396 بار دیگر آگاهی و اقتدار رهبر بزرگوار و جایگاه رفیع ولایت را نمایان ساخت.

در این پیام تصریح شده است: تشریح دسیسه‌های دشمن‌، تقویت باور مذهبی‌، تزریق روح امید در مردم و دعوت مدیران و کارگزاران نظام اسلامی به عرصه خدمت و جهاد، فصل‌الخطاب دیگری برای مسؤولان و دولتمردان شد تا قدردان اسلامیت و جمهوریت این نظام الهی باشند و لحظه‌ای از تلاش و کوشش برای رفع مشکلات مردم غفلت نکنند.

در این پیام تأکید شده است: ملت مؤمن و انقلابی ایران با حضور پر‌شور و آگاهانه خود در حمایت از ارزش‌های اسلامی و وحدت ملی‌، جولان چندروزه جمعی از مزدوران و اغتشاشگران را پایان داده و با وجود مطالبات به حق معیشتی و اقتصادی، فریاد عزت و عظمت اسلامی سر دادند. این مردم سلحشور در سراسر کشور و در راهپیمایی‌های مختلف، چون همیشه بیداری و هوشیاری خود را در مواجهه با فتنه‌گری‌ها به رخ جهانیان کشیدند.

در این پیام آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن حمایت و تقدیر از بیانات امام گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای «مدظله‌العالی» همچون ملت‌، با آرمان‌های نظام اسلامی و ولایت مطلقه فقیه تجدید پیمان می‌کند و اعلام می‌دارد: دولت و مسؤولان باید به وظیفه مهم و ذاتی خود یعنی خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی بپردازند و تلاش کنند تا مشکل بیکاری و اشتغال‌، گرانی و رکود حل شود‌.

در این پیام تصریح شده است: بی‌شک توجه به اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد اقتصادی، نقشی مهم در تحقق اهداف اقتصادی دولت خواهد داشت. همچنین بازنگری در سیاست‌های اقتصادی و اصلاح نظام بانکی بار سنگینی را از دوش مردم بر خواهد داشت و جلوی فتنه و فشار اقتصادی دشمن را خواهد گرفت.

در این پیام خاطرنشان شده است: امروز دشمن از هر فرصت و روزنه‌ای قصد ورود و فتنه‌انگیزی دارد. آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر که با مدیریت مالی و رسانه‌ای مثلث آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی طرح‌ریزی شده بود، نشان از در کمین بودن دشمن دارد. اعمال برخی تحریم‌های ظالمانه جدید توسط رئیس جمهور نابخرد آمریکا گرچه فشارهای سیاسی و اقتصادی سنگینی را به ملت مظلوم ایران تحمیل خواهد کرد اما توجه به ظرفیت‌های عظیم این ملت، این پروژه خصمانه را ناکام خواهد گذاشت. مسؤولان محترم نیز باید پاسخ‌ یاوه‌گویی‌های سران مستکبر کشورهای مداخله‌جو را صریح و قاطع بدهند و هجمه‌های بدخواهان نظام اسلامی را با مدیریت انقلابی عقیم کنند.

در پایان پیام جامعه مدرسین آمده است: امید است ایران و نظام اسلامی در ظلّ توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) تا روز موعود محفوظ و با درایت و تدبیر رهبر بزرگوارمان همواره بر اقتدار و پویایی آن افزوده شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com