کد خبر ۵۲۶۳۲ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم در گفتگو با مهر:

فوتسال قم در خطر تضعیف قرار گرفته است

قم - سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم با بیان این که فوتسال قم در خطر نابودی و تضعیف قرار گرفته است، گفت: تیم فوتسال آتلیه طهران فصل سختی را از نظر مالی پشت سر گذاشت.

سید وحید غیاثی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: لیگ برتر فوتسال برای تیم آتلیه طهران قم از نظر نتیجه گیری فصل خوبی بود و این که یک تیم در اولین سال حضورش در لیگ برتر در بین ۵ تیم برتر لیگ قرار گیرد نمی‌تواند نتیجه بدی باشد.

وی افزود: همیشه گفته‌ایم که فوتسال قم استعدادها و ظرفیت بسیار زیادی دارد اما در حال حاضر شرایطی بر فوتسال قم حاکم شده که اوضاع را نگران کننده کرده و از نظر من فوتسال در قم در خطر نابودی و تضعیف شدید قرار گرفته است.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: در لیگ برتر تیم هیئت فوتبال قم به دسته اول سقوط کرد و اگر اوضاع مالی تیم ما به همین منوال پیش برود تیم آتلیه طهران قم سال آینده در خطر سقوط قرار خواهد داشت و باید برای این رشته که هم ظرفیت آن در قم هست و هم مردم آن را دوست دارد فکر عاجلی کرد.

غیاثی بیان داشت: آتلیه طهران فصل سختی را از نظر مالی پشت سر گذاشت به طوری که در ابتدای فصل یک میلیارد ریال به این تیم تزریق شد اما پس از آن همیشه در مضیقه قرار داشتیم اما همه اعضای تیم مشکلات را به جان خریدند و شرایط مالی ما با اغلب تیم‌های لیگ برتری قابل مقایسه نبود.

وی عنوان کرد: برخی می گویند آتلیه طهران یک تیم خصوصی است و نباید انتظار کمک داشته باشد در حالی که اگر این تفکر را داشته باشیم باید تمام تیم‌ها را تعطیل کنیم زیرا مالکان آن‌ها با عشق وارد ورزش شده‌اند اما در ورزشی که درآمد ندارد سرانجام به مشکل مالی برخورد می‌کنند.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه طهران قم تصریح کرد: وظیفه داشتم تا پایان راه برای تیمم تلاش کنم اما امیدوارم فصل آینده این مشکلات رفع شود و اتفاقاتی رخ دهد که فوتسال قم در آرامش باشد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com