کد خبر ۵۲۷۱۶ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۴
دبیر هیأت اتومبیلرانی قم خبر داد

برگزاری راند دوم مسابقات اتومبیلرانی شتاب در قم

دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم گفت: راند دوم مسابقات اتومبیلرانی شتاب به مناسبت دهه مبارک فجر در قم برگزار می‌شود.

سید مهدی صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم برنامه‌ریزی راند دوم مسابقات اتومبیلرانی شتاب در قم برای برگزاری این رقابت در روز ششم بهمن ماه سال جاری و به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انجام داده است.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها با عنوان درگ 200 متر روز جمعه ششم بهمن ماه از ساعت 11 در پیست درگ جعفریه (باند قدیم فرودگاه) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات باید روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه با حضور در دفتر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

دبیر هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم با بیان اینکه شرکت در مسابقات راند دوم اتومبیلرانی شتاب جام فجر برای عموم علاقه‌مندان به این رشته آزاد است، اضافه کرد: در این رشته دو ماه قبل شاهد درخشش تیم اتومبیلرانی استان قم در دومین راند مسابقات درگ به میزبانی استان مرکزی بودیم و سعید طباطبایی و ابوالفضل محبی به نمایندگی از استان قم موفق به کسب مقام‌های قهرمانی و نایب‌قهرمانی در کلاس 206 شدند.

وی با بیان اینکه قم در هر دو رشته ورزشکاران باتجربه و مستعدی دارد، به یک موفقیت کسب شده در رشته موتورسواری نیز اشاره و عنوان کرد: رحمان کوراتی قهرمان چندین دوره مسابقات کشوری سرعت در کلاس 1400GT و 1600GT امسال نماینده موفق قم در رقابت با حریفان سایر استان‌ها محسوب می‌شود.

صالحی اظهار کرد: دفتر هیأت در مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم قرار دارد و تمامی استعدادهای این دو رشته و علاقه‌مندان می‌توانند برای قرار گرفتن در جریان برنامه‌ها و اعزام‌های هیأت مراجعه کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com