کد خبر ۵۳۱۳۱ انتشار : ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۰
شهردار منطقه هفت؛

تخصیص 3.5میلیاردتومان اعتبار برای پروژه پیاده راه خیابان ارم قم

شهرداری منطقه هفت در راستای بهسازی باغ‌راه، خیابان حضرتی و کوچه آب‌انبار سید عرب در قم افزود: نسبت به اخذ مصوبات لازم برای انجام این پروژه اقدام و در مجموع ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه پیاده راه ارم تخصیص داده شده است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ علیرضا اقبالیان، شهردار منطقه هفت،  با بیان اینکه در مجموع ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه پیاده راه ارم تخصیص داده شده است، تصریح کرد: کار جدول گذاری‌های فضای سبز پروژه پیاده راه در دو ردیف در حال انجام است.

اقبالیان خاطرنشان کرد: باغچه سازی های نواری و کاشت درخت و گونه‌های درختی نیز همزمان با پروژه انجام و بر اساس پیش‌بینی‌ها طی سه ماه تکمیل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه درختان کنونی محدوده خیابان ارم در خلال اجرای پروژه حفظ خواهد شد خاطرنشان کرد: باغچه سازی‌های نواری و کاشت درخت و گونه‌های درختی نیز همزمان با پروژه انجام و بر اساس پیش بینی‌ها تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

شهردار منطقه هفت با تاکید بر اینکه شهرداری تلاش دارد تا فضایی آرام و مناسب برای شهروندان برای تردد در محدوده هسته مرکزی شهر و حرم مطهر حضرت معصومه(س) فراهم کند تصریح کرد: در همین راستا بهسازی فضا با ایجاد فضای سبز نیز در دستور کار است که در روند پروژه پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com