کد خبر ۵۳۱۷۲ انتشار : ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۱

برپایی همایش تجلیل از اسوه های صبر و ایثار

گروه اجتماعی: مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: همایش تجلیل از اسوه های صبر و ایثار با حضور همسران جانبازان 70درصد قم همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، سردار سید جواد هاشمی اول بهمن در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تجلیل و تکریم از مقام صبر، ایثار و پایداری همسران شهدا این الگوهای پرستاری که دوشادوش جانبازان با صبر، بردباری و ایثارگری چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران پس از آن زندگی خویش را وقف جانبازان نموده اند، از اهداف این مراسم است .
وی ادامه داد: همسران معظم جانبازان در طول سه دهه ایثارگرانه به حضرت زینب (س)، بزرگ پرستار کربلا اقتدا نمودند و با صبر، پایداری و ایثار با خدا معامله کردند.  
وی اضافه کرد: از دیگر برنامه های این روز دیدار بانوان صبور و ایثارگر با حضرت آیت الله نوری همدانی روز سه شنبه ساعت 11 و 30 دقیقه در دفتر ایشان است. 
سردار هاشمی افزود: در این برنامه ها از  295 نفر از همسران معظم جانبازان 70 درصد و همسران جانبازان شهید استان قم دعوت صورت گرفته است،.
وی یادآور شد: اجرای برنامه مداحی،‌ سرود و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی از خطبای توانمند و استاد اخلاق حوزه در همایش تجلیل از اسوه های صبر و ایثار پیش بینی شده است. 
همایش همسران معظم جانبازان 70 درصد روز سه شنبه ساعت 15و 30دقیقه در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار می شود و در انتهای این مراسم نیز از اسوه های صبر و ایثار تجلیل بعمل می آید. 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com