کد خبر ۵۳۲۱۶ انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۰

طلسم تجلیل از قهرمانان استان قم پس از 11 ماه شکست

در حالی که کمتر از 60 روز به آغاز سال جدید باقی‌مانده اداره‌کل ورزش و جوانان قم قصد دارد مراسم تجلیل از مدال‌آوران سال 95 را برگزار کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، ماجرا از جایی آغاز می‌شود که یک ورزشکار پس از سال‌ها تلاش و کوشش جواز حضور در تیم ملی کشور را پیدا می‌کند تا برای کشورش بتواند افتخارآفرینی کند و سکوی های بین‌المللی برسد.

در این بین که یک ورزشکار به دلیل انجام تمرینات حرفه‌ای نمی‌تواند شغل ثابتی را داشته باشد چشم به پاداش‌های مسئولان خواهند داشت که در هنگام اعزام به آن‌ها داده می‌شود تا انگیزه قهرمانان در مسابقات دوچندان شود.

پس‌ از آن که نام پرافتخار ایران توسط قهرمانان در میادین بین‌المللی طنین‌انداز می‌شود، مسئولان قمی نیز  دو رسالت مهم را بر دوش خواهند داشت، در مرحله نخست حضور در عوارضی قم-تهران که گاهی با دسته‌گل همراه است و دوم ثبت  افتخارآفرینی‌ها در گزارشات عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان که پس‌ از آن ورزشکار می‌ماند و روزهای سخت و بی‌انگیزه‌ای که پشت سر خواهد گذاشت.

اما پس از گذشت یازده ماه از سال 96 بنا بر اطلاعیه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم مقررشده مراسم تجلیل از قهرمانان سال 95 در روز پنجم بهمن‌ماه برگزار شود، مراسمی که تاکنون چندین بار اعلام‌شده و پس‌ از آن به دلایلی نامعلوم لغو شده است.

طی برنامه‌ریزی صورت گرفته این مراسم با حضور مسئولان استان و نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر قم در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار خواهد شد.

در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی استان قم در سال‌های اخیر، امسال در این همایش از 3 نام‌آور ورزش قم به‌عنوان ورزشکاران شاخص به‌صورت ویژه تقدیر به عمل خواهد آمد.

همچنین از بیست‌وپنج مدال‌آور میادین جهانی و آسیایی، یک‌صد ورزشکار مرد و زن استان قم در رده‌های سنی مختلف که در میدان‌های مختلف بین‌المللی داخلی و برون‌مرزی، پنج مربی با دانش ورزش استان قم در کسوت مربی تیم‌های ملی کشورمان، هفت بانوی موفق ورزش استان قم در رشته‌های مختلف ورزشی که جواز حضور در تیم‌های ملی را کسب کرده‌اند و 4 داور بین‌المللی ورزش استان قم نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

با این وجود که طلسم مراسم تجلیلی از قهرمانان استان قم در روز پنج‌شنبه شکسته خواهد شد به نظر می‌رسد لغو کردن این مراسم پیش‌تر کاربردی غیرورزشی داشته است، چرا که با حضور برخی مسئولان استان قم و کشور در چنین مراسمی ممکن است تاریخ ماندگاری برخی را بیشتر کند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com