کد خبر ۵۳۲۱۷ انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۹

درخششی دیگر از بسکتبالیست های قمی

بسكتباليست‌های معلول تيم اتحاد معصوميه قم در راه كسب مجوز صعود به ليگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های كشور امتيازات سه پيروزی ديگر رابه اندوخته‌های خودافزودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛بعدازانجام دیدارهای مراحل اول و دوم فصل 1396 لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشوردر شهرهای اردبیل وشیراز، تیم بسکتبال با ویلچر اتحاد معصومیه قم برای انجام بازی‌های مرحله سوم خود به شهر بندرعباس سفر کرد.

شاگردان عباس خاکی در تیم بسکتبال با ویلچر اتحاد معصومیه قم که از دو مرحله قبل پنج پیروزی و یک باخت در کارنامه داشتند و با کسب 11 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته بودند در رقابت‌های مرحله سوم به میزبانی بندرعباس سه برد دیگر به دست آورده و امتیازات ارزشمند این بازی‌ها را در مسیر صعود به لیگ برتر کسب کردند.

نماینده ورزش جانبازان و معلولین استان قم در نخستین مسابقه خود از مرحله سوم لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر مردان ایران در جدال با شهرداری ارومیه بردهای دو مرحله قبل خود را تکرار کرد و این تیم را با نتیجه قاطع 68 بر 34 از پیش‌رو برداشت و به صدرنشینی خود ادامه داد.

بسکتبالیست‌های معلول تیم اتحاد معصومیه قم در دومین مسابقه خود با تیم هیات فارس روبه‌رو شدند تیمی که در مرحله نخست آنها را شکست داده بود اما شاگردان عباس خاکی بعد از برتری در رقابت مرحله دوم، در مسابقه سوم خود با تیم هیات فارس به برتری 74 بر 63 رسیدند و این تیم را برای دومین برا مغلوب کردند.

سومین بازی تیم اتحاد معصومیه قم از مرحله سوم مسابقات فصل 1396 لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در مقابل تیم هیات هرمزگان با برتری 72 بر 66 نماینده قم همراه بود تا این تیم به هشتمین برد این فصل خود دست یافته و با حفظ صدر جدول منتظر مرحله پایانی در قم و کسب مجوز صعود به لیگ برتر باشد.

انتهای پیام /ح

3 پيروزی بسكتباليست‌های اتحاد قم در راه صعود به ليگ برتر
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com