کد خبر ۵۳۲۲۲ انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

احتمال استعفای یک عضو شورای شهر محمدیار منتفی شد

یکی از اعضای شورای شهر محمدیار با مهاجرت به شهر قم برای یافتن کار قصد استعفا داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سولدوزخبر، در روزهای اخیر شایعاتی درباره شورای شهر محمدیار وجود داشت که بر اساس آن گفته می شد یک عضو شورای شهر با ترک حوزه انتخابیه اش و مهاجرت به قم عملا قصد دارد از شورای شهر خارج شود.

مجتبی عبدلنوری نائب رئیس جوان شورای شهر محمدیار با تأیید این شایعه درباره خودش به خبرنگار سولدوزخبر گفت: بخاطر وجود یکسری مشکلات شخصی ترجیح دادم برای ادامه زندگی به قم بروم که در نهایت با مخالفت و اصرار اطرافیانم به محل زندگیم در محمدیار بازگشتم.

او افزود: برای این کار بطور قانونی ۱۰ روز از شورای شهر مرخصی گرفتم و قصد داشتم استعفا هم بدهم اما در هر صورت بازگشتم و برای ادامه مسئولیتم در شورای شهر مصمم هستم.

هر چند عبدلنوری دلیل تصمیم اش برای خروج از شورای شهر محمدیار را شخصی عنوان می کند اما هیچ بعید نیست که برخی اختلافات و جناح بندی های داخل شورای شهر از جمله برخی اقدامات و اظهار نظرهای افراد نزدیک به نماینده مجلس در تصمیم او بی تأثیر بوده باشد.

گفتنی است طبق تبصره ۲ ماده ۲۶ شوراها، اعضاء شوراها باید در محدوده حوزه انتخابیه خود سکونت اختیار نمایند. تغییر محل سکونت هر یک از اعضاء شورا از محدوده‌حوزه انتخابیه به خارج از آن موجب سلب عضویت خواهد شد.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com