کد خبر ۵۳۲۳۳ انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم؛

ازورودتهاجم فرهنگی دشمن ازطریق فضای مجازی جلوگیری کنید

حجت الاسلام ملکاگفت:درزمینه تولیدمحتوای بومی واسلامی حوزه بایدبه فعالیت بیشترپرداخته وجلوی تهاجم فرهنگی دشمن ازطریق فضای مجازی رابگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت الاسلام والمسلمین حسین ملکا،رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم،با اشاره به مطلب فوق ابرازداشت:حوزه‌های علمیه درراستای انجام وظیفه ورسالت ذاتی خود درارشاد و هدایت جامعه نمی‌تواند نسبت به مباحث مربوط به فضای مجازی و تأثیر روز افزون آن بی تفاوت باشد و لذا در وهله نخست باید تهدیدها و فرصت‌های این عرصه را برای مردم بیان کرد.

وی افزود: از این حیث در مساله فضای مجازی نیز حوزه باید پیشرو و پیشگام باشد و به خصوص در زمینه تولید محتوای بومی و اسلامی بیش از پیش به فعالیت پرداخته و جلوی تهاجم فرهنگی دشمن از طریق ابزار فضای مجازی را بگیرد.

این استاد حوزه همچنین خاطرنشان کرد: به هر حال نباید از یاد ببریم که در همین قضایای اخیر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب تا چه حد از فضای مجازی برای پیشبرد توطئه‌ها و فتنه‌های خود استفاده کردند و لذا ما نیز باید چه در زمینه سخت افزاری و چه به خصوص نرم افزاری در این راستا به مقابله با توطئه‌های دشمنان بپردازیم و در این باره خود را مسئول و دغدغه مند نشان دهیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com