کد خبر ۵۳۲۵۸ انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲
در گفت‌وگو با مهر اعلام شد؛

اعزام ۱۲۰۰ نفر از دانشگاهیان قم به عتبات

قم - مسئول ستاد عتبات عالیات دانشگاهیان قم از اعزام هزار و ۲۰۰ نفر از دانشگاهیان این استان به عتبات عالیات خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه ثبت نام عتبات دانشجویی از نیمه آذرماه آغاز شده است، گفت: ۳ هزار نفر از دانشگاهیان استان قم برای اعزام به عتبات ثبت نام کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با قرعه‌کشی صورت گرفته هزار و ۲۰۰ نفر انتخاب شدند، گفت: این تعداد در قالب ۳۵ کاروان از فردا به عتبات اعزام می‌شوند.

مسئول ستاد عتبات دانشگاهیان قم با اشاره به اینکه هر کاروان شامل ۴۰ دانشجو است، ابراز داشت: اعزام‌های فردا تا ۲۰ اسفندماه شامل دانشجویان مجرد آقا و خانم است و از این تاریخ به بعد اعزام متأهلین آغاز می‌شود.

وی ادامه داد:‌ بیشتر اعزام کاروان‌ها و علاقه دانشجویان هم به اعزام در ایام نوروز بوده است و بیشتر اعزام‌ها هم مربوط به نوروز ۹۷ است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه اعزام کاروان عتبات دانشجویی تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد، ابراز داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین اعطای بسته‌های فرهنگی به دانشجویان از برنامه‌های در نظر قرار گرفته شده برای قبل از اعزام است.

وی همچنین با تأکید بر اینکه محل اسکان دانشجویان در عتبات هم از بهترین هتل‌ها و نوع درجه الف است، گفت: برخی از بازدیدها از شهر کربلا مانند زیارت حضرت حر هم وجود دارد که کاروان‌های معمولی چنین برنامه‌ای را ندارند.

مسئول ستاد عتبات دانشگاهیان قم به برنامه «احلی من العسل» هم اشاره کرد و افزود: این برنامه در بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اعطاء هدایا به دانشجویان برگزار می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com