کد خبر ۵۳۲۶۷ انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۲

تاکید استاندار قم بر تقویت اقدامات فرهنگی

استاندار قم با بیان اینکه یکی از راه حل‌های حل مشکلات شهری، ایجاد رویداد است، گفت: از طریق رویداد، باید مشارکت جمعی و عمومی را جلب کنیم و تا زمانی که این عمومیت وجود نداشته باشد، به حل مشکلاتی که درصدد آن‌ها هستیم، نمی‌رسیم.

سیدمهدی صادقی در حاشیه بازدید از جشنواره نمایشی "شهر خوب شهروند خوب" که در استانداری قم صورت گرفت، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: ناکارآمدی‌ها و معضلاتی در شهر مقدس قم وجود دارد که یک راه حل آن، ایجاد رویداد است.

استاندار قم افزود: از طریق رویداد، باید مشارکت جمعی و عمومی را جلب کنیم و تا زمانی که این عمومیت وجود نداشته باشد، به حل مشکلاتی که درصدد آن‌ها هستیم، نمی‌رسیم.

وی جشنواره نمایشی "شهر خوب شهروند خوب" را اقدامی مطلوب در این زمینه دانست و تأکید کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم این حرکت را برای یک مقطع زمانی کوتاه نباید انجام دهد، چون به‌تدریج از یاد می‌رود و به فراموشی سپرده می‌شود.

صادقی ادامه داد: این اقدامات و فرهنگ‌سازی‌ها باید در مقاطع زمانی خاص، پیوستگی خاطراتی و ذهنی خود را حفظ کند تا از طریق تداوم دیدن و یادگیری، این حرکت نهادینه و به یک اخلاق اجتماعی خوب تبدیل شود.

وی با تقدیر از رئیس سازمان فرهنگی ورزشی قم در بهره‌گیری از روش‌های جدید و ابتکاری در حل معضلات شهری قم، گفت: این موضوع باید مقداری بومی‌سازی شود و در موضوعات مختلف گسترش یابد.

استاندار قم در پایان سخنان خود با تأکید براینکه بدون شک مشارکت مردم سبب می‌شود که زودتر به نتایج مطلوبی برسیم، اظهار داشت: این فرهنگ‌سازی را در محلات قم، باتوجه به مشکلاتی که در هر منطقه وجود دارد، توسعه دهید و به فعالیت بپردازید.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com