کد خبر ۵۳۲۶۸ انتشار : ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۲

نیروی انتظامی قم در فتنه اخیر انعطاف‌پذیری و صبر خود را در اوج اقتدار نشان داد

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی قم گفت: نیروی انتظامی قم در فتنه اخیر انعطاف‌پذیری و صبر خود را در اوج اقتدار نشان داد و با مدیریتی عقلانی، بدون وارد شدن کوچک‌ترین خسارتی به اموال عمومی و مردم، مأموریت خود را به پایان رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، صیاد درویشی در دیدار جمعی از فرماندهان کلانتری‌های نیروی انتظامی استان قم با آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی‌گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه افزایش بصیرت و آگاهی جامعه، به‌ویژه نیروهای نظامی و انتظامی است.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان قم افزود: براین اساس و با هدف اجرای فرامین رهبری، نیروی انتظامی استان قم در طول سال دوره‌های بصیرتی را جهت بصیرت‌افزایی نیروهای خود برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: محتوای این دوره‌ها متمرکز بر مباحث عقیدتی، سیاسی و معرفت شناختی و سایر موضوعاتی است که بتواند معرفت مدیران را نسبت به مسائل محیطی و پیچیدگی‌ها افزایش دهد و تهدیدات را به‌موقع شناسایی کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

درویشی با بیان اینکه خوشبختانه نیروی انتظامی همیشه در مأموریت‌ها سربلند بوده، تصریح کرد: در فتنه اخیر نیز باوجود تهدیدات، نیروی انتظامی قم در اوج اقتدار، انعطاف‌پذیری و صبر خود را نشان داد.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: پلیس قم با مدیریتی عقلانی نسبت به دیگر استان‌ها، بدون وارد شدن کوچک‌ترین خسارت به اموال عمومی و مردم، مأموریت خود را به پایان رساند که برگ زرین دیگری در تاریخ قم رقم زد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com