کد خبر ۵۳۳۹۱ انتشار : ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۴

صبای قم به بقا در لیگ برتر امیدوار شد

تیم فوتبال صبای قم با کسب سومین پیروزی خود در هفدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به بقا در این مسابقات امیدوار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، در حالی که از فصل 97 – 1396 لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور تنها پنج هفته دیگر باقی مانده، تیم صبای قم بین 12 تیم حاضر در این فصل فعلا رتبه دوازدهم را در اختیار دارد و باید در هفته‌های باقی مانده با تمام قدرت به فکر جبران امتیازات از دست رفته باشد.

امیدهای صبای قم که در حال حاضر شرایطی نامطلوب در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر دارند در هفته ششم از دور برگشت با گلی که میثم شیردل به ثمر رساند از سد میزبان خود تیم مس رفسنجان گذشتند تا انتقام باختی که در نیم‌فصل نخست در قم متحمل شده بودند را نیز بگیرند.

صبای قم که در 16 هفته قبلی رقابت‌های این فصل لیگ برتر امید ایران فقط دو بازی را از تیم‌های حفاری اهواز و البدر بندر کنگ برده بود در هفته هفدهم با نتیجه یک بر صفر در میهمانی تیم مس رفسنجان به برتری رسید تا سومین پیروزی این فصل خود را کسب کرده و به بقا امیدوار بماند.

نماینده فوتبال قم که در این فصل عملکرد ضعیفی داشته با سه برد، سه تساوی، 11 باخت، 15 گل زده، 47 گل خورده، تفاضل گل منفی 32 و 12 امتیاز در حال حاضر تیم آخر جدول رده‌بندی 12 تیمی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود و همچنان کاندیدای سقوط است.

با نتایجی که در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور رقم خورد، تیم ذوب‌آهن اصفهان با کسب 35 امتیاز در صدر جایگاه خود را حفظ کرد و فولاد خوزستان نیز با کسب 35 امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان دوم جدول قرار دارد، ضمن اینکه خونه به خونه بابل با 32 امتیاز سوم است.

صنعت‌نفت آبادان با 25 امتیاز، تراکتورسازی تبریز با 23 امتیاز، مس رفسنجان با 22 امتیاز، ملوان بندر انزلی با 21 امتیاز، البدر بندر کنگ، مس کرمان و نفت اهواز با 20 امتیاز، ملی‌ حفاری اهواز با 13 امتیاز و صبای قم با 12 امتیاز در مکان‌های چهارم تا دوازدهم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com