کد خبر ۵۳۴۳۱ انتشار : ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۵

تیم فوتسال هیات فوتبال مریوان صدرنشین رقابت های لیگ دسته یک بانوان در قم شد

قم- ایرنا- نائب رئیس هیات فوتبال استان قم گفت: تیم فوتسال هیات فوتبال مریوان با 12 امتیاز صدرنشین رقابت های لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه های کشور در قم شد و تیم های هیات فوتبال آمل با 10 و طلا جواهری ایوبی فخیم قم با 7 امتیاز نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

آمنه رسولی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آخرین مسابقه این رقابت ها تیم شاهد فسا با نتیجه 5 بر 3 تیم نفت امیدیه را شکست داد و تیم هیات فوتبال مریوان با نتیجه 3 بر 1 مغلوب تیم هیات فوتبال آمل شد و تیم های طلا جواهری ایوبی فخیم قم و فرهنگ ایثار ایرانیان تهران به نتیجه 3 بر 3 تساوی دست یافتند.
وی با اشاره به این که این مسابقات از روز شنبه تا چهارشنبه هفته جاری برگزار شد، ادامه داد: تیم مریوان با توجه به کسب بیشترین امتیاز، صدرنشین این رقابت ها شد و تیم های آمل، قم، فرهنگ و ایثار تهران، امیدیه و فسا به ترتیب دوم تا ششم شدند.
وی اظهار داشت: رقابت های لیگ دسته یک بانوان در 4 گروه 6 تیمی به صورت رفت و برگشت انجام شد، از 2 هفته آینده، مسابقات دور برگشت نیز آغاز خواهد شد و در نهایت 2 تیم به مرحله دوم رقابت ها صعود می کنند و تیم های قهرمان و صعود کننده به لیگ برتر مشخص خواهند شد.
این مسابقات از روز شنبه هفته جاری در قم آغاز و هر روز سه دیدار برگزار می شد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com