کد خبر ۵۳۵۰۲ انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۶
معاون وزیر ورزش و جوانان:

ورزشکاران بیش از شهرت به دنبال محبوبیت باشند

قم - ایرنا- معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشکاران و قهرمانان ما باید بیش از شهرت به دنبال محبوبیت باشند و محبوبیت به سادگی به دست نمی آید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، عبدالحمید احمدی شامگاه پنجشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی سال 1395 استان قم در سالن همایش های شهرداری قم اضافه کرد: این مساله یعنی علاوه بر قهرمان بودن در پهلوانی هم گام برداریم و زمانی می توانیم نزد مردم محبوب باشیم که کار ما همراه با ارزش های پهلوانی، معنوی، اخلاقی و فرهنگی باشد.
وی خاطرنشان کرد: این گونه است که قهرمانان می توانند برای همیشه جاودانه بشوند و امیدوار هستیم، قهرمانان ما همیشه در مسیر پهلوانی و ارزش های اخلاقی و فرهنگی گام بردارند.
وی گفت: با قهرمانیِ قهرمانان ما در میدان های ورزشی و ترویج ارزش های پهلوانی مردم به آنها افتخار می کنند، از این رو ما در این راستا مسئولیت بزرگی برعهده داریم و امیدواریم که جامعه ورزش بتواند خواسته مردم را در این زمینه برآورده سازد.
احمدی در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به موضوع تصویب بودجه کشور برای سال آینده در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار جامعه ورزش این است که ان شاءالله مجلس هم چون گذشته ورزش را، بیش از پیش مورد حمایت قرار دهد، چرا که سال آتی چند رویداد مهم بین المللی داریم.
وی بیان کرد: ان شاءالله حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به طور ویژه در مساله ورزش شاهد باشیم تا بتوانیم هم در ورزش قهرمانی و هم در ورزش همگانی توفیقاتی را برای کشور به ارمغان بیاوریم.
وی هم چنین با بیان این که در آستانه دهه فجر هستیم و با برپایی این جشن به استقبال سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می رویم، یاد و نام شهیدان را گرامی داشت و گفت: از همه افتخارآفرینان عرصه ورزش که تلاش می کنند و در میدان های جهانی ورزشی، برای اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخارآفرینی می کنند، سپاسگزاری می نماییم.
در این مراسم از قهرمانان ورزشی استان قم در سال گذشته که توانسته بودند در مسابقه های جهانی و آسیایی، مسابقات غرب آسیا و مسابقه های بین المللی گوناگون مدال به دست بیاورند و نیز از مربیان و بازیکنان استان قم که در تیم های ملی مختلف عضویت داشتند و هم چنین داوران شرکت کننده در مسابقات بین المللی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
بر اساس این گزارش، دستاوردهای شاخص ورزش استان قم در سال 1395؛ 11 مدال در مسابقه های جهانی، 8 مدال در مسابقه های آسیایی و 6 مدال در مسابقه های مختلف بین المللی و عضویت 7 تَن از بانوان ورزشکار در تیم های ملی، حضور 6 مربی قمی در کادر فنی تیم های ملی گوناگون و حضور 5 تن از داوران در میدان های ورزشی بین المللی بوده است.
در این آیین سید مهدی صادقی استاندار قم، رضا سیار فرماندار قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان، پیشکسوتان، مربیان، داوران و بازیکنان رشته های گوناگون ورزشی استان قم حضور داشتند.
7406/ 6133/ خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com