کد خبر ۵۳۵۵۰ انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۲

قهرمانی تیم فوتسال موعود پیرادل مشهد در لیگ برتر فوتسال امید‌های کشور

تیم فوتسال موعود پیرادل مشهد با تک گل مهدی دهقان، عنوان قهرمانی دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتسال امید‌های کشور را از آن خود کرد.

قهرمانی تیم فوتسال موعود پیرادل مشهد در لیگ برتر فوتسال امید‌های کشوربه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ در مرحله نهایی دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتسال امید‌های کشور به میزبانی مشهد تیم‌های فوتسال هیأت فوتبال قم، آتلیه طهران قم، شهروند ساری و موعود پیرادل مشهد به صورت دوره‌ای با هم رقابت کردند.

در پایان این رقابت‌ها تیم‌های فوتسال موعود پیرادل مشهد، هیأت فوتبال قم و آتلیه طهران قم بترتیب با ٧ امتیاز، ٥ امتیاز و ٤ امتیاز رده‌های اول تا سوم دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتسال امید‌های کشور را به خود اختصاص دادند و تیم فوتسال شهروند ساری نیز بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

در این مسابقات ١٤ تیم از جمله فرش آرای مشهد در دو گروه ٧ تیمی از آبان سال جاری با هم رقابت کردند که ٢ تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

گفتنی است سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال امید‌های کشور مهر ماه سال آینده قرعه کشی می‌شود و آبان ماه سال آینده نیز مسابقات بصورت رسمی برگزار خواهد شد.

 
انتهای پیام // م. ا    
تیم فوتسال موعود پیرادل مشهد درفوتسال امید‌های کشورقهرمان شد
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com