کد خبر ۵۳۶۶۹ انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۳

برگزاری محافل قرآنی در ایام الله دهه فجر

گروه فعالیت‎های قرآنی: مدیر دارالقرآن کریم استان قم از برگزاری برنامه‎های قرآنی دهه فجر استان قم از جمله محافل قرآنی خبرداد.

حجت‎الاسلام والمسلمین عظیمی در گفت وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: پس از برگزاری نشست مدیران موسسات قرآنی و کمیته قرآنی ستاد دهه فجر در اواخر هفته گذشته برنامه‎های متعددی برای انجام در نظر گرفته شده است.
وی افزود: خوشبختانه هم افزایی مناسبی بین نهادهای مختلف قرآنی در استان قم انجام شده است و امیدواریم این جریان مبارک که قرار است با تجمیع امکانات نهادهای مختلف استان انجام شده است باعث رشد و توسعه فعالیت‎های قرآنی شود.
عظیمی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد که برنامه‎های دستگاه‏ های مختلف استان در ایام الله دهه فجر ابلاغ شود؛ در این رابطه مقرر شد که 10 محفل قرآنی باشکوه در دهه فجر در استان قم برگزار شود.
وی گفت: حضور فعالان و دستگاه‎های فرهنگی و قرآنیان استان قم در بیت امام راحل در 12 بهمن ماه، برگزاری خیمه‎های نور به مناسبت ایام الله دهه فجر، برگزاری برنامه‎های مفهومی با رویکرد مفهوم شناسی قرآنی در بین مردم از دیگر برنامه‎هایی است که در ایام الله دهه فجر برگزار می‏ شود.
مدیردارالقرآن کریم استان قم بیان کرد: در این جلسه مقرر شد که روز جمعه 13 بهمن ماه به عنوان روز قرآن و انقلاب نامگذاری و برنامه‎های گسترده‎ای در کانون‎های فرهنگی مساجد استان قم به اجرا برسد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com