کد خبر ۵۳۶۸۵ انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۳

آخرین وضعیت انسداد جاده‌های کشور/ اتوبان تهران – قم و تهران – کرج باز شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری اعلام کرد: دو آزادراه تهران – قم و تهران – کرج که از شب گذشته به مرحله انسداد رسیده بودند وارد عملیات بازگشایی شده و در حال تخلیه هستند.

داریوش نصر در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: با توجه به گسترش بارش‌ها در شب گذشته دو آزادراه مهم متصل به استان تهران با انسداد روبه‌رو شد و تعدادی از خودروها مجبور شدند شب را در جاده به صبح برسانند، اما خوشبختانه با ورود نیروهای امدادی مشکل خاصی برای هیچ یک از این خودروها به وجود نیامده و اوضاع تحت کنترل است.

به گفته وی، از شب گذشته نیروهای امداد و نجات به بیش از ۲۵۰۰ دستگاه خودرو امدادرسانی کرده‌اند و بیش از ۱۵۰ مسافر نیز اسکان داده شدند.

مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری درباره‌ آخرین وضعیت بازگشایی این محورها نیز اظهار کرد: خوشبختانه عملیاتی که با حضور تمام نیروها آغاز شده بود به مراحل پایانی کار خود نزدیک شده و محورها بازگشایی شدند، در حال حاضر ما امکان ورود به این جاده‌ها را بسته‌ایم تا عملیات تخلیه کامل آنها انجام شود.

نصر ادامه داد: طبق آماری که به دست ما رسیده جاده قم تا حدود دو ساعت دیگر تخلیه خواهد شد و آزادراه تهران – کرج نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن تخلیه می‌شود.

وی درباره وضعیت دیگر جاده‌های کشور که به دلیل وضعیت آب و هوایی با مشکل روبه‌رو شده‌اند، گفت: آزادراه قزوین – زنجان، قزوین – رشت، طارم – زنجان، کندوان، محور قزوین – همدان و آزادراه ساوه – تهران در حال حاضر امکان تردد ندارند، هر چند تلاش‌های قابل توجهی در نقاط کشور برای پیگیری شرایط آنها در دستور کار است و ما امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی این مسیرها که امکان تردد در آنها قطع شده بار دیگر به فعالیت عادی خود بازگردد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com