کد خبر ۵۳۷۳۹ انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۷

اعضای شورای جامعه فرهنگی قرآنی امام عصر(عج) استان قم انتخاب شدند

گروه فعالیت‎های قرانی: اعضای شورای جامعه فرهنگی قرآنی امام عصر(عج) در انتخاباتی که در اولین جلسه کارگروه قرآن بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا در قم برگزار شد انتخاب شدند.

مرتضی ابراهیمی، مسئول کارگره قرانی بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا استان قم در گفت وگو با خبرگزاری بین‏المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: شورای فرهنگ قرآنی امام عصر(عج) با حضور فعالان قرآنی استان قم تشکیل جلسه داد و اعضای منتخب این شورا توسط فعالان قرآنی انتخاب شدند.
وی افزود: این جامعه در بسیاری از استان‎ها تشکیل شده است و قم نوزدهمین استان قم کشور بود که این جامعه را تشکیل داده است؛ در واقع بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا دارای کارگروه ‏های مختلفی است که از جمله آن ها می ‏توان به کارگروه قرآن اشاره کرد.
مسئول کارگره قرانی بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا استان قم بیان کرد: ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان قم نیز در استان فعال است که دارای یک کارگروه قرآنی است و مهمترین کار کارگروه تشکیل جامعه فرهنگی قرآنی امام عصر(عج) استان در هر استان است که این جامعه در قم  با معرفی اعضا رسمیت یافت.
وی گفت: این انتخابات در واقع اعلام موجودیت این جامعه بود زیرا از این به بعد پس از مجمع قاریان و حافظان که فعالیتی نداشت قاریان و حافظان و اساتید و معلمان قرآن که فعالان اصلی این حوزه هستند می‏ توانند در یک مجمع هماهنگ نسبت به پیگیری مطالبات خود اقدام کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com