کد خبر ۵۳۷۴۲ انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹
معاون استاندار قم:

بزرگ ترین حربه دشمن کوچک شمردن ارزش های انقلاب است

قم- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: امروز بزرگترین حربه دشمن، سیاه نمایی، کوچک شمردن و بی اهمیت نشان دادن ارزش های انقلاب و جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قم، احد جمالی در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس قم در استانداری قم، با گرامیداشت ایام دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه(س)، افزود: فعالیت هایی که در عرصه حفظ آثار سال های حماسه و ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه صورت می گیرد، نشان از عشق و انگیزه و شور و مدیریت جهادی در این عرصه است.
وی با اشاره به موضوع گسست نسل ها در جامعه، ابراز امیدواری کرد: بتوان دستاوردهای انقلاب را آنگونه که حق انقلاب است برای نسل های امروز و آینده ادا کرد.
وی با بیان این که هرچه داریم از عظمت خون شهداست، یادآور شد: شرف، آبرو و هویت ما از شهیدان و ایثارگران است و اگر این سرمایه های گرانقدر نبودند، سرنوشت مملکت این گونه نبود و وضعیت ما از عراق و سوریه بهتر نبود.
جمالی با قدردانی از فعالیت پرشتاب و جهادی در مجموعه اداره کل حفظ آثار نشر ارزش های دفاع مقدس استان، بیان کرد: بازخوردهای ایجاد شده از اقدامات این مجموعه، نشان از عشق، انگیزه، دلسوزی، شور، اشراف و علقه و دلبستگی به روحیه ایثار و شهادت دارد و مجموعه استان قدردان این تلاش ها خواهد بود.
وی شان و ارزش حماسه دفاع مقدس را فارغ از گرایش های ذهنی و سلیقه ای دانست و افزود: یادگاران هشت سال دفاع مقدس مورد احترام هستند و در این مورد همه باید متحد و همدل باشیم، زیرا چتر ارزش های عاشورایی دفاع مقدس است که جامعه را از خطر آلودگی ها حفظ می کند.
جمالی تاکید کرد: امروز باید همه در صف واحد پشت سر ولایت و در راستای حفظ نظام حرکت کنیم و بدانیم که دوستان مشترک و دشمنان دیرینه ای نیز داریم.
احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس قم نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در زمینه چاپ و نشر کتاب و حضور در نمایشگاه دستاوردهای ادارات کل حفظ آثار سراسر کشور، دستورالعمل جدید تشییع و تدفین شهدای گمنام و آیین نامه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس را تشریح نمود.
/2085/ 6133/تنظیم کننده: سمیه حیدری **انتشار- مسلمی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com