کد خبر ۵۳۷۵۴ انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۵

صحبت‌های تند بهرامی پس از مکاتبه باشگاه ملوان با سازمان لیگ

رئیس هیئت فوتبال استان قم از مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی انتقاد کرد.

کریم بهرامی درباره نامه باشگاه ملوان به سازمان لیگ و گلایه‌های مدیرعامل این باشگاه گیلانی که گفته بود نباید تاوان بی‌تدبیری مسئولان صبای قم را بدهند، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» گفت: ما از کجا می‌دانستیم که چنین برفی در راه است؟ آنها نمی‌توانند برای ما تصمیم‌گیری کنند. اعضای تیم ظهر روز گذشته (شنبه) از قم حرکت کردند و شب گذشته در بویین‌زهرا با برف سنگین مواجه شدند. در قزوین هم اجازه ندادند که اعضای تیم به سمت گیلان حرکت کنند.

وی ادامه داد: بازیکنان، مربیان و کادر همراه صبا خواستند صبح امروز حرکت کنند که پلیس راه باز هم چنین اجازه‌ای نداد. پلیس راه استان قزوین هم نامه‌ای مبنی بر بسته بودن راه‌ها به سازمان لیگ ارسال کرد. هشت ساعت از قم تا انزلی فاصله زمانی وجود دارد. این در حالی است که اعضای تیم ساعت 12 روز گذشته به سوی گیلان حرکت کردند. صحبت‌هایی که مطرح می‌شود، کاملاً بی‌منطق است و ارزش ندارد که در این خصوص صحبت کنم.

رئیس هیئت فوتبال استان قم با انتقاد شدید از مدیران باشگاه ملوان بندرانزلی اظهار داشت: اگر شما (باشگاه ملوان) نظم دارید، ورزشگاه خود را درست کنید که وقتی یک نم باران می‌بارد، ورزشگاه تبدیل به دریاچه می‌شود! اگر ما زود حرکت می‌کردیم، برفی نمی‌بارید؟ اگر اینجا گیر نمی‌کردیم، جای دیگری گرفتار می‌شدیم. در رشت هم برف باریده و زمین در این شهر تا چهارشنبه یخ‌زده است. بهتر است هر کسی به باشگاه خود بپردازد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com