کد خبر ۵۳۷۷۰ انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۶

دمای هوای قم کاهش می‌یابد

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: از امشب به بعد شاهد کاهش ابرناکی آسمان خواهیم بود به شکلی که فردا آسمان صاف تا کمی ابری پیش‌بینی‌شده و دمای هوا به شکل چشم‌گیری کاهش می‌یابد.

محمدرضا قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از قم، با اشاره به آغاز بارش برف در استان قم از دیشب و ادامه آن به‌صورت پراکنده تا ساعاتی پیش اظهار داشت: این بارش‌ها برای استان قم میزان بارندگی خوبی را به همراه داشت، در کهندان حدود 30 میلی‌متر و در جنوب استان از خاوه و فردو بارش‌های خوبی گزارش شد.

وی با اشاره به میزان بارش‌های شهر قم افزود: در خود استان قم نیز بارش‌های خوبی ثبت شد حدود 17 میلی‌متر بارش به ثبت رسید که از این میزان 5 میلی‌متر بارش برف بود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم بیان کرد: از امشب به بعد شاهد کاهش ابرناکی آسمان خواهیم بود به شکلی که فردا آسمان صاف تا کمی ابری پیش‌بینی‌شده و دمای هوا به شکل چشم‌گیری کاهش می‌یابد.

قاضی با بیان اینکه حداقل دمای هوای امشب به حدود منهای 7 درجه سانتی‌گراد می‌رسد، ادامه داد: امروز بعدازظهر نیز دمای هوا از یک درجه سانتی‌گراد بیشتر نشد، امشب دمای شهر قم به حدود منهای 7درجه سانتی‌گراد می‌رسد و فردا با توجه به کاهش دمایی که پیش رو داریم حداکثر دما بیش‌تر از دو درجه سانتی‌گراد نخواهد بود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com