کد خبر ۵۳۷۸۸ انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

پلیس راه: مردم حق دارند درباره گرفتاری در جاده قم و آزادراه کرج گله‌مند باشند

جانشین راهور ناجا از رسیدن برودت هوا به منفی ۲۰ درجه در برخی نقاط کشور خبر داد و تاکید کرد افراد از رانندگی در شب‌ خودداری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایلنا، سردار امیری با بیان این مطلب اظهار کرد: مردم حق دارند درباره گرفتاری در جاده قم و آزادراه کرج گله‌مند باشند. از مردم بابت حادثه عذرخواهی می‌کنم. باید نقش دستگاه‌ها در بروز این اتفاق و گرفتار شدن مردم در برف بررسی و تعیین شود

جانشین راهور ناجا متذکر شد: بارش شدید برف و ترافیک یکی از علل گرفتاری مردم در این دو محور اصلی بود. ما از دستگاه‌ها ممنون هستیم اما مجبور شدیم یگان‌ویژه پلیس را برای کمک فراخوان کنیم. شرایط سخت و دشواری داشتیم.

وی افزود: همه دستگاه‌ها باید مرور کنند کجای کارشان ایراد داشت. شب‌های زمستان برودت و لغزندگی بیشتر است و بهتر است افراد به هیچ‌وجه شب‌ها رانندگی نکنند. علاوه بر زنجیرچرخ باید قبل از سفر وضعیت جاده استعلام شود.

جانشین راهور ناجا خاطرنشان کرد: تلفن ۱۲۰ و ۰۲۱-۸۸۲۵۵۵۵۵ آماده پاسخگویی به هموطنان است. پیش بینی شده برودت هوا به منفی ۲۰ درجه برسد. دمای هوا در جاده فیروزکوه به منفی ۱۵ درجه رسیده است.

سردار امیری تاکید کرد: امشب تمام ماموران پلیس راهور و پلیس‌راه در آماده‌باش کامل هستند. پیش بینی می‌شود از ظهر فردا جاده‌های مسدود شده بازگشایی شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com