کد خبر ۵۳۸۸۳ انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۰

تقدیر طلاب حوزه علمیه از کمک‌رسانی دو روحانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه

جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم از اقدامات آیات اعرافی و اراکی در کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان زلزله کرمانشاه تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس، جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم طی پیامی از اقدامات و خدمات آیات علیرضا اعرافی و محسن اراکی در کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان زلزله کرمانشاه تقدیر و تشکر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک آیت الله علیرضا اعرافی مدیریت محترم حوزه‌های علمیه کشور و آیت الله محسن اراکی دبیرکل محترم مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

سلام علیکم

در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی که مولود مبارک نهاد مقدس حوزه علمیه است، مشاهده شد که دشمن با برنامه‌های متعدد و مداوم، سعی خود را بر آن نهاد که روز به روز فاصله میان این دو جریان عظیم را بیشتر و بیشتر کند و میان روحانیت و مردم که پایه‌های اصلی این نظام و انقلاب اسلامی هستند نیز جدایی بیفکند. متاسفانه باید متوجه این نکته بود که دشمن تا حدودی در این امر به موفقیت دست یافت.

در این میان حضور و تلاش مجدانه و پیگیری و خدمت صادقانه و مخلصانه‌ی حضرات‌عالی و استفاده‌ی همه جانبه از تمام ظرفیت‌ها و امکانات تحت اشراف خود برای خدمت‌رسانی‌ به حادثه دیدگان زلزله‌ی کرمانشاه، روزنه‌ی نوری بود که بر جان همه‌ی مردم و خصوصا قشر عظیم طلاب و اساتید تابید و نوید آینده‌ای درخشان پیش روی طلاب جوان نهاد. شاهد این مدعا لبیک طلاب جوان به ندای رهبری و حضور پرشور  وشبانه‌روزی آنان در میان هموطنان حادثه دیده‌مان بود.

ما جمعی از طلاب و اساتید حوزه‌ علمیه قم امیدواریم این حرکت، سرآغاز فصلی نو در دفتر روابط روحانیت معزّز و سطوح مختلف مردم شریف ایران باشد و لازم می‌دانیم از این حرکت انقلابی و مخلصانه، قدردانی و تشکر کنیم و البته می‌دانیم که پیش از ما خداوند قدردان شما خواهد بود که؛ "وَ مَن تَطَوَّعَ خَیرْا فَإِنَّ اللَّهَ شَاکِرٌ عَلِیمٌ"

 

والسلام علی عباد الله الصالحین

جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com