کد خبر ۵۴۰۳۰ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۸

صدور مجوز وکلنگ زنی دومین شهرک صنعتی خصوصی قم در دهه مبارک فجر

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم، از صادر شدن مجوز دومین شهرک صنعتی خصوصی استان و برگزاری مراسم کلنگ زنی این شهرک صنعتی در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، امیر طیبی نژاد با اعلام این خبر اظهارداشت: پس از یکسال پیگیری های مستمر و انجام مطالعات و بررسی های فنی و محیط زیستی و با رعایت کامل ضوابط، پروانه تاسیس دومین شهرک صنعتی خصوصی استان قم با عنوان مروارید گوهر ایرانیان توسط این شرکت شهرک های صنعتی قم صادر شد.

وی با بیان اینکه این پروانه در راستای اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی و برنامه های راهبردی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با هدف رونق تولید و اشتغال صادر گردید گفت: این شهرک صنعتی در کیلومتر 10 جاده قم-گرمسار و به وسعت 90 هکتار توسط بخش خصوصی احداث خواهد شد.

طیبی نژاد توجه و فراهم نمودن  زمینه های  حضور بخش خصوصی در تمام مراحل تولید و صنعت را همان خواست رهبر معظم انقلاب و تاکیدات دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی، مورد تاکید قرار داد و افزود: برای رسیدن به اشتغال و تولید پایدار راهی جز بها و میدان دادن به بخش خصوصی نداریم. باید برای آبادانی ایران از توانمندی های داخل و ظرفیت های موجود بخش خصوصی خودمان استفاده کنیم، با توجه به شرایط موجود نمی توانیم چشممان را صرفا به دولت برای ایجاد اشتغال و تولید بدوزیم در حالی که در کنار دست خودمان پتانسیل های عظیمی به نام بخش خصوصی داریم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم یادآور شد: به میمنت و مبارکی دهه فجر انقلاب اسلامی در تلاش هستیم طی مراسمی با حضور مسوولان استانی و کشوری عملیات اجرایی این شهرک صنعتی خصصی را برگزار نماییم.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com