کد خبر ۵۴۱۲۳ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

سرنوشت فرودگاه قم و سهامدارانش چه می شود؟!

پروژه احداث فرودگاه قم در سال 1389 و با سرمایه گذاری بخش خصوصی و البته فروش سهام و غرفه های این پروژه از سوی شرکت ارم کیش و با مدیر عاملی شخصی به نام محمدعلی شفیعی آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه انقلاب نیوز،در همان ایام نیز با عنوان بهشت سرمایه گذاری ایران عموم مردم را جذب سرمایه گذاری در این پروژه کرد ، هر چند که پس از گذشت چند سال فروش سهام به مردم در سال 1394 متوقف شد و به این وسیله سرمایه گذاران بلاتکلیف شده و هیچ کسی نیز مسئولیت این اقدام را به عهده نگرفته است.

 
بیش از هزار خانواده از عموم مردم از طبقه های مختلف اجتماعی و سرمایه گذار بخش خصوصی در این پروژه سهام دار و غرفه دار هستند که متاسفانه تا به امروز هیچ خبری از بحث بازگشت سرمایه هایشان نیست ، ضمن آن که هیچ ارگان و نهادی نیز مسئولیت این مساله را نمی پذیرد و محمد علی شفیعی مدیر عامل شرکت ارم کیش که این پروژه را راه اندازی کرده و به مردم سهام فروشی کرده نیز متاسفانه هیچ مسئولیتی را قبول نمی کند.
به نظر می رسد اختلافات موجود در استان با این شرکت دامان خانواده های سرمایه گذار این پروژه را گرفته که هر کدام به دلیل این که سرمایه های زندگی شان بر باد رفته و هیچ آینده مشخصی هم فراروی خود نمی بینند به مشکل جدی برخورده اند.
با این وجود به راستی چه کسی پاسخگوی از بین رفتن این سرمایه های م مردم در پروژه فرودگاه قم است که روزی مردم با اعتماد به تبلیغات رسمی و پرشور صدا وسیما و کلنگ زنی این پروژه توسط دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به ثبت نام در پروژه اقدام کرده اند.
از سوی شخص محمد علی شفیعی به عنوان مدیر عامل شرکت ارم کیش که با حمایت و عقد قرارداد با استانداری در آن سال این پروژه را در قم کلید زده این روزها در تهران و جزیره کیش مشغول کارهای اقتصادی خویش است و مسئولان استانی نیز عملاً هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی کنند و هزاران خانواده گرفتار و بی هیچ آینده مشخصی مشاهده می کنند که سرمایه زندگی شان در حال از بین رفتن است و صدا از کسی بلند نمی شود!
از سویی دکتر لاریجانی فرصت سه ماه ای را برای تعیین تکلیف پروژه فرودگاه تعیین کرده که 11 بهمن ماه امسال این مهلت به پایان رسید و هیچ خبری نیز در این رابطه برای دلگرمی سرمایه گذاران این پروژه داده نشده به جز این که سید مهدی صادقی، استاندار قم در نشست خبری اخیر خود ، به نوعی آب پاکی را روی دست سرمایه گذاران پروژه فرودگاه قم ریخت و به طور غیرمستقیم بر نبود آینده روشن و شفاف این پروژه تاکید کرد.
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com