کد خبر ۵۴۱۳۲ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

قم| دیدار مرگ و زندگی؛ صبایی‌ها نیازمند پیروزی در برابر ایران جوان

تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس میزبان ایران جوان بوشهر می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، جام آزادگان کشور کم‌کم به هفته پایانی خود نزدیک می‌شود و اکنون چهره برخی تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر مشخص است و کار برخی تیم‌ها دشوار شده است.

اما در این بین تیم فوتبال صبای قم روزگار پرفرازونشیبی را پشت سر گذاشته و رکورددار تغییر مربی در جهان است وضعیت مطلوبی را ندارد و قعرنشین لیگ دسته اول لقب گرفته است.

اینکه امروز صبا به این روز دچار شده دلایل مختلفی را دارد اما اصلی‌ترین علت آن سوء مدیریت مسئولان ورزشی بوده که امروز صبایی که سابقه حضور در جام باشگاه‌های آسیا را در کارنامه دارد در جمع گزینه‌های سقوط است.

بلاشک بی‌اعتنایی به این تیم نشان‌دهنده عدم درک مسئولان از فوتبال بوده و سقوط صبا و تبدیل‌شدن آن به یک تیم نشانگر از شیوه ناصحیح مدیریتی و عدم استفاده از برند صبا و موقعیت‌های ایجادشده است.

درمجموع نماینده استان قم در فصل جاری سخت‌ترین روزهای خود را تجربه می‌کند و برای فرار از این وضعیت بحرانی به امتیازات بیشتری نیازمند است.

در همین شرایط فوتبالیست‌های قمی در روز شنبه در چارچوب هفته بیست و دوم به مصاف ایران جوان بوشهر خواهد رفت، دیداری که پس از کشمکش‌های بسیار زیاد در چمن مصنوعی شهید حیدریان به انجام خواهد رسید.

مسابقه‌ای که برای قمی‌ها حکم مرگ و زندگی را دارد چراکه با تکیه بر کسب امتیاز در این مسابقات می‌توان به آینده صبا امیدوار بود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com