کد خبر ۵۴۱۶۱ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۸
قالیباف در قم:

بزرگترین مشکل اقتصاد کشور، حذف مردم از صحنه است / با مدیریت خسته و نشسته نمی‌توان مشکلات مردم را حل کرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که بزرگترین مشکل اقتصاد کشور حذف مردم از عرصه است، گفت: با مدیریت خسته و نشسته نمی‌توان مشکلات مردم را حل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  قم فردا، محمد باقر قالیباف شب گذشته در سلسله برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم با اشاره به گذشته 4 دهه از پیروی انقلاب، اظهار داشت:40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و بعد از گذشت این سال ها باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را بازخوانی کنیم.

وی با بیان این که عزت و امنیت خود را مدیون شهدا هستیم، افزود: برای شناخت و تداوم راه انقلاب باید 2 نکته مهم را مورد توجه قرار دهیم.

قالیباف بیان داشت: استقلال و آزدای دو نکته ای است که بارها بر روی آن تاکید کرده ایم و در واقع این دو ستون های اصلی شکوهمندی انقلاب هستند.

عضو  مجمع تشخیص مصلحت نظام مبارزه با ستم و استبداد را یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: کشورهای که در برابر آمریکا کوتاه آمدند با جمهوری اسلامی ایران مقایسه می شوند در حالی که تفاوت اصلی آن ها با ایران اسلامی در مبارزه با آمریکا است.

وی دفاع از آرمان ها و ارزش ها را از اهداف اصلی نظام عنوان کرد و گفت: مردم در شرایط کنونی عدالت و امنیت می خواهند که باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

قالیباف افزود: باید بگویم در زمینه ارتباط با جامعه دچار خطا هستیم و مسئولین پا به پای مردم نیامدند.

وی خطاب به مسئولین بیان داشت: مسئولین حق ندارند درموضع اپوزیسیون سخن بگویند و در زمان پاسخگویی به جای اصلاح به دنبال فرا رو به جلو باشیم.

قالیباف به مشکلات اقتصادی مردم اشاره کرد و بیان داشت: مردم نسبت به مشکلات اقتصادی اعتراض دارند و زمانی که دشمن تلاش کرد از این اعتراضات سواستفاده کنند مردم به مقابله با دشمن پرداخته و ایستادگی کردند.

وی عدم بکارگیری مردم در مدیریت کشور را از اشتباهات دولت ها برشمرد و بیان داشت: متاسفانه هنگامی که از مدیریت کشور سخن به میان می آید مردم در آن نقشی ندارند و گفته می شود که مردم توانایی مدیریت ندارند، افرادی که مدعی هستند مردم مدیریت بلد نیستند باید ابتدای انقلاب را مشاهده کنند که مردم چگونه کشور را به خوبی اداره کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تولید کنندگان این روزها وضعیت مطلوبی ندارند به طوری که کارگاه ها و کارخانه ها دچار مشکلات شدید هستند و یا به سختی در حال فعالیت هستند.

وی افزود: اینکه شخصی چون برادر مسئول است و توانسته ثروت نامشروع به دست بیاورد و بدون وثیقه چند صد میلیارد از بانک می گیرد جزء مردم نیست بلکه از 4 درصدی هایی است که خون مردم را در شیشه کرده اند.

شهردار سابق تهران با بیان این بزرگترین مشکل اقتصاد کشور حذف مردم از عرصه است،افزود: دولت اعتقادی به توانایی مردم ندارد و همین آفت بزرگ دولت است.

وی تصریح کرد: اکنون با مدیریت خسته و نشسته دیگر نمی‌توان مشکلات مردم را حل کرد، زمانی که کار نکنی و فقط حرف بزنی راهی به‌غیراز دادن وعده‌های توخالی و دروغین نخواهی داشت، چراکه یک مدیر بدون کار حرفی برای گفتن ندارد و باید خلاف واقع سخن بگوید.

عضو  مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: رمز پیروزی انقلاب وحدت بود و رمز تداوم انقلاب وحدت است که مسئولین برای رفع مشکلات کشور وحدت را سرلوحه خود قرار دهند.

وی کمک را به دولت را در موقعیت کنونی لازم و ضروری دانست و بیان داشت: از نظر اقتصادی کشور دچار مشکلات شدیدی است و باید به دولت کمک کرد در واقع باید با وحدت مشکلات کشور را حل کنیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com