کد خبر ۵۴۲۳۹ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۲

قم| 20 پروژه عمرانی و آموزشی تا پایان امسال در استان قم افتتاح می‌شود

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم گفت: تا پایان سال جاری 20 پروژه جدید در آموزش‌وپرورش استان قم افتتاح می‌شود که 12 پروژه از بین آن‌ها توسط خیرین ساخته‌شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام ظهر امروز در مراسم نواختن زنگ انقلاب که در هنرستان حضرت زهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: علومی که در سطح مدارس استان قم آموزش داده می‌شود باید خروجی خود را در بین خانواده و در سطح جامعه به‌درستی نشان دهد.

وی با تأکید بر اهمیت بهبود اخلاق و رفتار بر مبنای آموزش‌های مدارس استان در بین دانش آموزان افزود: باید تمامی آموزش‌ها و علومی که در آموزش‌وپرورش به دانش آموزان یاد داده می‌شود به رفتار قابل‌لمس در سطح جامعه تبدیل‌شده و خروجی‌های خود را نشان دهد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم با اشاره به بهبود فضای سوادآموزی و تحصیل در بین مدارس استان قم گفت: محصول آموزش‌وپرورش استان قم در حال حاضر بسیار ارزشمند و پربار بوده که کسب موفقیت‌های مختلف کشوری در عرصه‌های مختلف ازجمله این محصولات پربار بوده که جای خرسندی دارد.

وی با بیان موفقت‌های دانش‌آموزان هنرستان‌های فنی استان قم در المپیادهای علمی کشور تأکید کرد: کسب رتبه نخست کنکور سراسری توسط یک دانش‌آموز فنی استان قم ازجمله موفقیت‌های استانی در بخش هنرستان‌ها بوده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم خاطرنشان کرد: استخدام تنها شاخص درس خواندن نیست، بلکه علمی شدن جامعه شاخص مهم‌تر از تحصیل بوده که سبب می‌شود در آینده پدران و مادران باسوادی برای تربیت فرزندان موردنیاز تربیت شود.

شیخ‌الاسلام با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های آموزش‌وپرورش استان قم برای ارتقای سطح علمی دانش آموزان ادامه داد: به‌صورت متوسط برای هر دانش‌آموز استان قم 6 میلیون تومان هزینه می‌شود که اگر به‌درستی جهت‌دهی شده و انسان‌های بزرگی را به جامعه تحویل دهد، هزینه قابل‌توجهی به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند باشد.

وی با تأکید بر برخی از پروژه‌های عمرانی آموزش‌وپرورش استان قم در سال جاری ابراز کرد: تا پایان سال جاری 20 پروژه جدید در آموزش‌وپرورش استان قم  افتتاح می‌شود که 12 پروژه از بین آن‌ها توسط خیرین ساخته‌شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم  با بیان کارکردهای مثبت و مهم تعامل و هم‌افزایی در آموزش‌وپرورش استان قم تصریح کرد: باید فضای موجود در آموزش‌وپرورش فضای تعاملی و تکمیلی باشد تا روند علم و دانش در ریل منطقی خود قرار گیرد، روند تولید علم در کشور ازنظر سنی بسیار پایین آمده که از این منظر ارزشمند است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com