کد خبر ۵۴۲۷۱ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹
در قم به وقوع پیوست؛

شکست صبای قم برابر تیم ایران جوان بوشهر در لیگ دسته اول فوتبال

قم - تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی از لیگ دسته اول فوتبال در شرایطی که بازی باخته را مساوی کرده بود در نهایت دست خالی میدان را ترک کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز شنبه برگزار شد که در یکی از بازی‌های برگزار شده در قم تیم فوتبال صبای قم در یک بازی جذاب و پرگل در نهایت ۴ بر ۳ مغلوب ایران جوان بوشهر شد و با این نتیجه به سقوط نزدیک‌تر شد.

در این بازی که عصر شنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد و استقبال بهتری از سوی تماشاگران قمی نسبت به بازی‌های گذشته نیز صورت گرفت صبا در نیمه نخست و در همان ابتدای مسابقه غافلگیر شد و ۳ گل دریافت کرد اما در ادامه به بازی برگشت.

در این بازی صادق گشنی در دقیقه ۸، مرتضی رنجبر در دقیقه ۱۲ و حجت اسلامی در دقیقه ۱۵، ۳ بار طی ۷ دقیقه دروازه صبا را فرو ریختند تا حاضران در ورزشگاه شهید حیدریان قم در بهت و حیرت فرو روند و صبا در آستانه شکستی تلخ قرار گیرد.

پس از گل سوم ایران جوان، صبا توپ و میدان را در اختیار گرفت و برتری قاطعی نسبت به حریف تا پایان نیمه اول داشت اما تلاش‌های صبا برای گلزنی بی نتیجه بود و صبا در نیمه اول با شکست بهت آور ۳ بر صفر برابر میهمان خود به رختکن رفت.

در نیمه دون فشار صبا برای باز کردن دروازه حریف ادامه یافت و سرانجام در دقیقه ۷۱ مسابقه، علی مولایی که در نقش یک بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود با شوتی سنگین، دیدنی و مهار نشدنی در فاصله دور دروازه ایران جوان را باز کرد تا اختلاف کم شود.

در دقیقه ۷۸ مسابقه اشتباه محرز مدافعان تیم ایران جوان بوشهر سبب شد ارسال زمینی و بی‌خطر به دهانه دروازه ایران جوان و دست پاچگی بازیکنان این تیم با ضربه علی غلامرضایی به گل دوم صبای قم منجر شود و صبا برای رسیدن به گل سوم یک پارچه حمله شود.

در دقیقه ۸۸ توپی که روی دروازه ایران جوان ارسال شده بود در نهایت با ضربه علی احمدی به گل سوم صبا انجامید تا صبا در عین شگفتی بازی ۳ بر صفر باخته را ۳ بر ۳ مساوی کند اما در دقیقه پایانی وقت تلف شده، گل چهارم ایران جوان با ضربه عبدالرضا زارعی به ثمر رسید و این گل آب سردی بر پیکره صبای قم بود.

صبای قم با این شکست با ۱۰ امتیاز در رده ماقبل آخر جدول قرار دارد و هفته به هفته به سقوط به دسته دوم نزدیک‌تر می‌شود. این در حالی است که راه آهن با ۴ امتیاز قعرنشین است و از حالا باید این تیم را سقوط کرده دانست. ایران جوان بوشهر با وجود پیروزی امروز برای صبا همچنان در جمع تیم‌های حاضر در محدوده سقوط است و با ۲۱ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد و شهرداری تبریز هم با ۲۴ امتیاز پانزدهم است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com