کد خبر ۵۴۳۲۹ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۲
در هفته سوم از دور برگشت صورت می‌گیرد

پذیرایی والیبالیست‌های معلول هیأت قم از صدرنشین لیگ برتر

والیبالیست‌های معلول تیم هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه‌های کشور پذیرایی می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، نخستین فصل حضور والیبالیست‌های معلول تیم هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی والیبال نشسته ایران به ویژه در شروع دور برگشت با نتایج بسیار خوبی همراه بوده و این تیم اکنون آماده پذیرایی از صدرنشین این رقابت‌ها است.

تیم والیبال نشسته هیأت قم در نیم‌فصل نخست رقابت‌ها برابر حریفان خود سه برد کسب کرد اما در چهار مسابقه تن به شکست داد ولی در استارت دیدارهای دور برگشت تیم‌های قدرتمند پالایش نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان را مغلوب کرد تا تعداد بردهای این تیم از باخت‌ها بیشتر شود.

این در شرایطی است که در ترکیب تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولین قم نفراتی حضور دارند که هر یک تا سال گذشته به دلیل عدم حمایت از این رشته در قم، عضو تیم‌های مختلف لیگ برتری نظیر نفت و گاز گچساران، ذوب‌آهن اصفهان، ثامن‌الحجج سبزوار و چند تیم دیگر لیگ برتری بوده‌اند اما تمام قمی‌ها به شهر خود بازگشته‌اند.

نفراتی همچون حسین گلستانی نخستین و تنها طلایی والیبال نشسته قم در پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل، سیدحسین حسینی‌جد عضو تیم ملی ایران در جام بین‌ قاره‌ای، حسن حسین‌لو، مرتضی جعفری و چند چهره دیگر حضور دارند و شروع دور برگشت لیگ برتر برای آنها با موفقیت همراه بود.

این هفته نوبت دیدارهای هفته سوم و چهارم از دور برگشت لیگ برتر است و تیم والیبال نشسته هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در دیداری خانگی و البته حساس در سالن شهید علم‌الهدی مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد قم از تیم صدرنشین جامعه معلولین مازندران پذیرایی می‌کند، تیمی که در بازی نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته ایران به آن باخته است و این بازی برای قمی‌ها جنبه انتقامی دارد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com