کد خبر ۵۴۴۲۰ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۷
رئیس پلیس آگاهی استان قم:

سه سارق موتور سیکلت در قم دستگیر شدند

سرهنگ احمد کرمی رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۳ سارق موتورسیکلت در قم و کشف ۱۱ فقره سرقت در این رابطه خبر داد و اظهار داشت: متهمان با اعتراف به 11 فقره سرقت موتورسیکلت به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: یک سارق موتورسیکلت پس از انجام سرقت در قم از طریق یکی از سایت‌ها، قصد فروش آن را داشته که مالباخته این آگهی را رؤیت و بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 قم تماس می‌گیرد.

وی گفت: در ادامه پس از حضور پلیس در محل موردتوافق معامله، سارق دستگیر و تحویل پلیس آگاهی استان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: سپس در تحقیقات کارآگاهان دو تن از همدستان متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان در بازرسی از منزل این افراد دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه و همچنین تعداد 18برگ تصویر قولنامه خریدوفروش موتورسیکلت اوراقی با مهر جعلی کشف شد.

وی گفت: افراد مذکور با سوءاستفاده از کارت ملی فردی که دو سال قبل آن را مفقود کرده بود، موتورسیکلت‌های مسروقه را به فروش رسانده که پس از اخذ اظهارات خریداران، 8دستگاه موتورسیکلت مسروقه دیگر نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: نهایتاً متهمان با اعتراف به 11 فقره سرقت موتورسیکلت به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
0
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۴

سیدمحمدرضارحمانی

پاسخ