کد خبر ۵۴۴۶۷ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۶

جانشین سازمان بسیج مستضعفین:تکفیریها پیاده نظام استکبار جهانی هستند

قم- ایرنا- جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به تلاش آمریکا برای منتقل کردن داعش از سوریه به افغانستان گفت:تکفیری ها پیاده نظام استکبار هستند، و تحت نام اسلام بدون اینکه کمترین بویی از اسلام برده باشند، سیاست های آمریکا و کشورهای غربی را پیش می برند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، سردارعلی فضلی دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسجد چهار مردان قم، با بیان اینکه آمریکا در پشت صحنه بدون دادن هیچ گونه تلفاتی با هزینه کردن سرمایه و امکانات مادی فراوان تروریست های تکفیری را به جان مسلمانان انداخته است، افزود: در سوریه برای شکست داعش جشن پیروزی گرفته شد، ولی هنوز در بخش هایی از جغرافیای این کشور عناصری از این گروهک های تروریستی استقرار دارند.
وی با اشاره به انعقاد پیمان های مشترک میان سه کشور ایران، سوریه و ترکیه برای مقابله با داعش، افزود: پیروی ازفرامین رهبرمعظم انقلاب و فداکاری های جبهه مقاومت که الگویی برگرفته شده از انقلاب اسلامی محسوب می شود، در شکست دادن و عقب راندن تکفیری ها نقش بسزایی را ایفا کرد.
وی همچنین اقدام دشمنان برای تخریب وجهه سپاه پاسداران در جامعه و هجمه های گسترده تبلیغاتی علیه این نیروی انقلابی را مورد توجه قرار داد و گفت: این تخریب ها سال ها است که بر ضد سپاه صورت می گیرد، و ما به آن عادت کردیم، ولی از آنجایی که فرزندان انقلاب آسیب زای انقلاب نمی شوند، ادعاهای مطرح شده در خصوص آنها نیز واقعیت ندارد.
فضلی سپاه و بسیج را یک نیرویی مردمی و کاملا در خدمت مردم توصیف کرد، و افزود: این واقعیت در حادثه زلزله کرمانشاه که نیروهای سپاه و بسیج در کنار سایر نهادهای دیگر در عرصه کمک رسانی به زلزله زدگان مشارکتی فعال داشتند، به خوبی ثابت شد.
7403/ 6133/خبرنگار: محسن آقاگلی ** انتشار:مسلمی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com