کد خبر ۵۴۵۶۸ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۹

مسابقات اسب‌دوانی جام فجر در قم برگزار شد

به مناسبت گراميداشت دهه مبارك فجر و سالگرد پيروزی انقلاب در بيستمين روز بهمن ماه به ميزبانی قم رقابت‌های قهرمانی اسب‌دوانی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ هیات سوارکاری استان قم به عنوان یکی از 44 هیات ورزشی فعال در این استان همانند سایر هیات‌ها به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات استانی با عنوان جام فجر کرده است.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته مسابقات این هیات ورزشی، رقابت‌های اسب‌دوانی جام فجر از ساعت 15 روز جمعه بیستم بهمن ماه در پیست سوارکاری شهر قنوات بخش مرکزی قم به انجام می‌رسد و سوارکاران باشگاه‌های فعال این رشته برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در راه برگزاری این دوره از مسابقات بخش‌های مختلف نظیر اداره ورزش و جوانان بخش مرکزی، هیأت سوارکاری بخش مرکزی، حوزه 21 بسیج شهید جلالی، شهرداری و شورای شهر قنوات هیأت سوارکاری استان قم را یاری می‌کنند، ضمن اینکه از علاقمندان به سوارکاری برای تماشای این رقابت‌ها دعوت به عمل آمده است.

این در حالی است که بعد از تغییر و تحولات انجام شده در هیات سوارکاری استان قم که به انتخاب سیدمهدی طباطبایی به عنوان رئیس جدید این هیات ورزشی انجامید، سوارکاری و رشته‌های زیر مجموعه آن در قم رونق و شور و هیجان بیشتری پیدا کرده و قمی‌ها در مسابقات کشوری نیز حضور موفقی دارند.

هیأت سوارکاری استان قم در حالی برای برگزاری مسابقات اسب‌دوانی در قنوات برنامه‌ریزی کرده است که پیکارهای پرش با اسب قهرمانی قم نیز به عنوان یکی از رقابت‌های جذاب استانی توسط این هیات در سال جاری به شکل منظم برگزار می‌شود، مسابقاتی که هفته پانزدهم آن اوایل بهمن ماه به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

در حال حاضر باشگاه‌هایی نظیر راد و یاسین به مدیریت سیدمهدی طباطبایی‌راد، رخش‌ کبیر به مدیریت هادی غفاری، ‌رام به مدیریت مهدی صفاری، چابک به مدیریت امیر طیبی و ماهان به مدیریت یکی از قهرمانان و چهره‌های شاخص این رشته یعنی محسن کبیری در سوارکاری قم فعالیت می‌کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com