کد خبر ۵۴۷۲۱ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۱

کرمان| بعضی‌ها فلسفه انقلاب اسلامی را یادشان رفته است

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه نزدیک‌ترین اندیشه به امام خمینی(ره) اندیشه امام خامنه‌ای است گفت: بعضی‌ها فلسفه انقلاب اسلامی را یادشان رفته است و انقلاب ایران اقتصادی نبود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیماز زرند، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوى‌مطلق امروز در همایش استانی چله انقلاب در زرند اظهار داشت: انقلاب اسلامی به دوران بلوغ کامل خود رسیده و خوب است که در جمع‌بندی این دوران یک ارزیابی و بررسی خوب از عملکرد خودمان در پیشبرد اهداف انقلاب داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه نزدیک‌ترین اندیشه به امام خمینی(ره) اندیشه امام خامنه‌ای است گفت: بقیه افرادی که هستند، با اندیشه امام فاصله دارند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه نفهمی در دریافت اندیشه امام خمینی(ره) بین مسئولان و خواص بسیار زیاد است افزود: بهترین دریافت از پیام امام را بعد از رهبری مردم دارند.

وی با اشاره به اینکه تقوای الهی بسیار مهم است و هیچ سخنی از رهبر معظم انقلاب نمی‌شنویم مگر آنکه به تقوا سفارش شده باشد خاطرنشان کرد: تقوا با تمام شئون مدنظر رهبر است و تقوا است که در همه جا به فریاد انسان می‌رسد.

حجت‌الاسلام موسوی‌مطلق با بیان اینکه حفظ وحدت با تمام شئون آن به‌عنوان یک داروی شفابخش در اندیشه آقا است گفت: دشمن وقتی می‌بیند آقا مسیر را درست می‌رود اقدام به گرد و غبار می‌کند تا بتواند به اهداف پلید خود برسد.

وی تصریح کرد: وحدت یک امر ضروری و اساسی در اسلام است اما متاسفانه بعضی‌ها که ادعای مذهبی بودن هم دارند با اقداماتی وحدت بین مسلمانان را به چالش می‌کشند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب احیای ارزش‌های اسلامی بوده و هست افزود: انتقاد به معصوم دیوانگی است و نباید با بعضی سخنان بیهوده در جامعه اسلامی اختلاف‌افکنی کرد.

وی با بیان اینکه یکی از دستآوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران وحدت بوده و دشمن از وحدت مردم ایران می‌ترسد اظهارداشت: بعضی‌ها فلسفه انقلاب را یادشان رفته و انقلاب ما انقلاب اقتصادی نبوده است.

حجت‌الاسلام موسوی‌مطلق با اشاره به اینکه مردم از فساد اقتصادی ناراضی هستند گفت: از روزی که ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور تشکیل شده اختلاس‌ها هم بیشتر شده است. سران سه قوه در جلسات مشترک خود در چه مورد بحث می‌کنند که نتیجه‌ای در جلوگیری از فساد اقتصادی ندارد.

وی با بیان اینکه آقا چند سال پیش فرمودند مردم گله‌مندهستند افزود: شما مسئولان به گلایه‌مندی مردم رسیدگی کردید؟

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه بعضی‌ها فقط مردم مردم می‌زنند اما مردم‌سواری می‌کنند و به مردم هیچ خدمتی نمی‌کنند تصریح کرد: امروز مهمترین برنامه دشمن برای ساقط کردن نظام القای ناامیدی و ناکارآمدی نظام است و تا جاهایی هم پیش رفته است.

وی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از نسل امروز ما قبل از انقلاب و جنگ را ندیدند و نمی‌دانند که کشور چه مشکلاتی داشت، گفت: همین عدم آگاهی باعث شده هر اتفاق کوچکی در کشور می‌افتد را گردن نظام می‌اندازند.

حجت‌الاسلام موسوی‌مطلق با بیان اینکه اگر دشمن یک درصد احتمال می‌داد که در حمله نظامی موفق می‌شود لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد افزود: برای همین است که در جنگ فرهنگی وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز رسالت همه است که توطئه دشمن در جهت القای ناامیدی در جامعه را خنثی کنیم و این هم کار مردم است بیان کرد: آینده نظام ما روشن و متصل به حکومت جهانی امام زمان(عج) است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی و کم‌کاری مسئولان در برخورد با سایت‌ها و کانال‌های متخلف گفت: اینکه دولت نمی‌تواند کانال‌های فضای مجازی معاند با نظام را کنترل و مسدود کند غیرقابل قبول است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از تسنیم همایش استانی "چله انقلاب" در شهرستان زرند با حضور هیئت‌های فعال مذهبی در استان کرمان همراه بود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com