کد خبر ۵۴۷۵۸ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۴

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات قم از مردم برای طنین انداز کردن ندای الله اکبر

قم- ایرنا- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با صدور اطلاعیه ای از مردم این استان خواست با حضور در فراز بام ها در آستانه چهلمین بهار آزادی ، بانک تکبیر را به نشانه شکرگزاری از الطاف خداوندی سر دهند.

دراین اطلاعیه که روز شنبه دراختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: شجره طیبه نهضت الهی احیاگر اسلام ناب محمدی، حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی‌علیه بزرگترین انقلاب تاریخ دوران بعد از صدر اسلام است که در بهمن‌ماه سال 1357 به ثمر نشسته و سرآغازی شد بر حکومت الله و برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی.
اطلاعیه حاکیست: از این منظر بندگان صالح خدا در ایران اسلامی هر ساله در شامگاه 21 بهمن از فراز بام‌ها و مأذنه مساجد و بقاع متبرکه بانگ تکبیر را در فضای عطرآگینِ ام‌القرای جهان اسلام طنین افکنده و شکرگزاری خود از الطاف خداوندی را ابراز می‌نمایند.
درقسمت دیگری ازاین اطلاعیه آمده است: و اینک در آستانه چهلمین بهار آزادی از تمامی اقشار مردم شریف، متدیّن و زمان‌شناس قم همیشه سرافراز دعوت به‌عمل می‌آید به‌عنوان طلیعه خلق حماسه‌ای ماندگار و پرشورتر از قبل سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مقطع حساس کنونی بار دیگر، رأس ساعت 21 (9 شب) روز شنبه بیست و یکم بهمن‌ماه با ندای ملکوتی تکبیر فاطمی این سنت حسنه و ماندگار را زنده نگه دارند.
7403/ 6133/تنظیم: محسن آقاگلی ** انتشار- مسلمی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com