کد خبر ۵۴۸۰۱ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹
رئیس پلیس آگاهی استان قم:

۷۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق به ارزش200میلیون تومان در قم کشف شد

احمد کرمی رئیس پلیس آگاهی استان قم از کشف ۷۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد کرمی اظهار داشت: در راستای اقدامات انتظامی مشخص شد سه دستگاه کامیون کشنده حامل محموله‌های نفت سفید قاچاق بوده و با عبور از محور مواصلاتی استان قم قصد تخلیه آن را در یکی از استان‌های هم‌جوار دارند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کامیون‌ها ظاهراً هیدروکربن بارگیری کرده اما حامل نفت سفید قاچاق بوده و عازم کشور پاکستان بودند، گفت: راننده‌ها با تغییر مسیر قصد داشتند محموله‌های قاچاق را با عبور از قم به استان هم‌جوار منتقل کرده که شناسایی‌شده و خودروها توقیف شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم در ادامه با اشاره به کشف حدود 70 هزار لیتر نفت سفید قاچاق در قالب 390 بشکه از خودروهای کامیون، گفت: در بررسی سیم‌های پلمب هر سه کامیون مشخص شد متهمان به طرز ماهرانه‌ای آن‌ها را بریده و مجدداً ترمیم کرده‌اند.

کرمی ارزش محموله‌های مکشوفه قاچاق را درمجموع حدود 2 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: نهایتاً متهمان به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com