کد خبر ۵۴۸۸۶ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۴
در رقابت ۱۲ تیم؛

تیم مهتاب قهرمان مسابقات بسکتبال سه نفره استان قم شد

قم - تیم بسکتبال نهتاب قم مقام قهرمانی اولین دوره رقابت های بسکتبال سه نفره استان قم را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، اولین دوره  مسابقات بسکتبال سه نفره استان قم با حضور ۱۳ تیم در دو رده جوانان و بزرگسالان برگزار شد و در پایان این مسابقات تیم مهتاب موفق شد با شکست تمامی حریفان، مقام قهرمانی این مسابقات جذاب و تماشایی را از آن خود کند.

در این مسابقات که یکشنبه شب در سالن شهید رضاییان قم برگزار شد در رده بزرگسالان، تیم مهتاب موفق شد پس از پیروزی در یک بازی جنجالی برابر تیم کاشان که تیم مهمان این مسابقات بود به فینال رسیده و با شکست ستارگان نوین قهرمان شود.

پس از تیم‌های مهتاب و ستارگان، تیم کوثر مقام سوم را کسب کرد همچنین در رده سنی زیر ۱۸ سال ستارگان به مقام نخست دست یافت و مهتاب ب صاحب نقام دوم شد و عنوان سوم نیز به تیم بسکتبال والیر رسید.


این مسابقات در جدول رویدادهای بسکتبال سه نفره فدراسیون جهانی بسکتبال ثبت شد به طوری که این برای نخستین بار است یک رویداد رسمی بسکتبال در استان قم به عنوان رویداد مورد تأیید فدراسیون جهانی در وب سایت فدراسیون بسکتبال جهانی ثبت می‌شود.

سعید صفر پور، حامد معصومی، مجید نادری و وحید طبیبی بازیکنان تیم بسکتبال مهتاب، قهرمان این مسابقات بودند و ترکیب تیم نایب قهرمان ستارگان نوین، محمد رضا احمدی، حسین ایران پور، مصطفی حسینی و شاهرخ علامه حضور داشتند.

این رقابت‌ها در قالب ۲ زمین و بازی همزمان برگزار شد و قرار است در آینده نزدیک اولین دوره مسابقات بسکتبال ۳ نفره استان قم در بخش زنان نیز برگزار شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com