کد خبر ۵۴۹۱۰ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۵
آیت‌الله نوری‌همدانی:

مسئولان تمام همت خود را برای خدمتگزاری مردم بگذارند

مرجع تقلید شیعیان گفت: مسئولان تمام همت خود را برای خدمتگزاری مردم بگذارند، حقایق معیشت و وضعیت اقتصادی مردم را درک کنند و به فکر خدمت باشند، خصوصاً قدر این جوانان را بدانند و زمینه اشتغال و ازدواج آنان را فراهم کنند، چراکه انشاءالله همه این‌ها با وحدت و همدلی در حول محور رهبری قابل‌حل است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به‌نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله نوری همدانی امروز در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم از حضور پرشور و کم‌نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد و اظهار داشت: مردم ایران مردم وفادار و مؤمن هستند واقعاً باید قدر این مردم متعهد را دانست، مسئولان ما چه وظیفه سنگینی در مقابل این وفای مردم دارند، با توجه به همه مشکلات ولی دست از نظام و انقلاب و رهبری برنمی‌دارند.

وی افزود: این مردم پیام‌شان این بود که ما این نظام را حفظ خواهیم کرد و به عهد خود با امام و شهدا پابرجا هستیم، حضور جوانان و نوجوانان نشان این بود که نسل‌های سوم و چهارم انقلاب نیز عظمت این انقلاب و نظام ولایی را درک کرده‌اند.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: مسئولان تمام همت خود را برای خدمتگزاری مردم بگذارند، حقایق معیشت و وضعیت اقتصادی مردم را درک کنند و به فکر خدمت باشند، خصوصاً قدر این جوانان را بدانند و زمینه اشتغال و ازدواج آنان را فراهم کنند، چراکه انشاءالله همه این‌ها با وحدت و همدلی در حول محور رهبری قابل‌حل است.

وی در پایان پیام این حضور حماسی را به دشمن دانست و تأکید کرد: دشمن بداند مردم در نگهداری این نظام و انقلاب مقاوم‌تر شده‌اند و اجازه دخالت به هیچ کشوری را نخواهند داد، لذا بهتر است آنان دست از این دشمنی بردارند و تغییر روش دهند و این ملت بزرگ و انقلابی را بهتر بشناسند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com