کد خبر ۵۴۹۲۰ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
آیت الله مکارم شیرازی:

دشمنان نمی گذارند اخبار این راهپیمایی عظیم در دنیا منتشر شود

مرجع تقلید شیعیان گفت: گرچه دشمنان نمی گذارند اخبار این راهپیمایی عظیم در دنیا منتشر شود؛ اما حداقل سفرا و وابستگان آنان در ایران این حرکت مردمی را می بینند و به آنها اطلاع خواهند داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری حوزه حضرت آیت الله مکارم شیرازی امروز در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن امسال گفتند: دشمنان اسلام و انقلاب از مدت ها قبل به مردم می گفتند که نروید و شرکت نکنید اما مردم ایران برعکس بیش از سال های گذشته در این راهپیمایی شرکت کردند لذا باید از مردم ایران تشکر کرد و حتی مردم نیز از خودشان تشکر کنند بابت این حضور باشکوه و دشمن شکن.

این مرجع تقلید با اشاره به سانسور خبری شدید این حرکت عظیم مردمی از سوی رسانه های معاند تاکید کردند: گرچه دشمنان نمی گذارند اخبار این راهپیمایی عظیم در دنیا منتشر شود؛ اما حداقل سفرا و وابستگان آنان در ایران این حرکت مردمی را می بینند و به آنها اطلاع خواهند داد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پایان  سخنان خود گفتند: از خدای متعال می خواهیم که شر اشرار  را  از سر همه مسلمانان عالم و به ویژه مردم کشور ایران کوتاه بفرماید.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com