کد خبر ۵۴۹۴۵ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۴

قم| مدیران ‌از هنرمندان برای اعتلای فرهنگ شهروندی حمایت کنند‌

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: حمایت از هنرمندان مهم‌ترین وظیفه مسئولان استانی برای اعتلای فرهنگ شهروندی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مجید رفیعی در نشست خبری نمایش "حنانه" که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت حمایت از هنر در ارتقاء فرهنگ عمومی اظهار داشت: یکی از بهتر روش‌ها در ارتقا فرهنگ شهروندی استفاده از هنر تئاتر است که مجموعه شهرداری از این هنر فاخر حمایت کامل را خواهد کرد.

وی نمایش "حنانه" را نما‌یشی فاخر با موضوع حقانیت حضرت زهرا معرفی کرد و افزود: خوشبختانه این نمایش با حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم دوباره بعد از 4 سال در تالار مرکزی شهر اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم حمایت از هنرمندان را مهم‌ترین وظیفه مسئولان استان دانست و ابراز کرد: در جشنواره شهر خوب، شهروند خوب فارغ از حاشیه‌های هنرمند قمی و غیر قمی شهرداری از هنرمندان حمایت کرده و از نمایش "حنانه" نیز در راستای سیاست حمایت از هنر و هنرمندان  با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اجرا می‌شود.

وی به اجرای جشنواره شهر خوب شهروند خوب نیز اشاره کرد و گفت: در اجرای این جشنواره به آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی پرداخته شد و باقوت در مدارس و معابر اصلی شهر در حال اجرا و پیگیری است.

رفیعی از اجرای 130 برنامه  در مدارس استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از پنجم اسفند نمایش‌های خیابانی با حجم بیشتری پیگیری شده و در مدارس نیز اجراها ادامه داشته و در آینده نزدیک  برای ارتقاء فرهنگ شهروندی وارد بخش‌های دیگر هنری نیز خواهیم شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم نوروز را فرصت مناسبی برای ادامه تبلیغات فرهنگ شهروندی ویژه زائران اعلام کرد و گفت: با توجه به حضور میلیونی زائران در استان قم فرصت مناسبی برای تبلیغات فرهنگ شهروندی ویژه زائرین بوده و شهرداری تمام تلاش خود را برای استفاده از این ظرفیت در استان خواهد کرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com