کد خبر ۵۴۹۶۵ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۴

قم| 3500 مبلغ در ایام فاطمیه و نوروز به سراسر کشور اعزام می‌شوند

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه تاکنون در عرصه‌های مختلف تبلیغی اقدامات مطلوبی انجام‌شده است، گفت: هزار و 500 مبلغ از قم و 2 هزار مبلغ از سراسر کشور در ایام فاطمیه و نوروز به تبلیغ دین مبین اسلام خواهند پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، به‌نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد شرفخانی در آئین غبارروبی جمعی از مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه که در شبستان حضرت نجمه خاتون(س) برگزار شد، راهپیمایی 22 بهمن را تماشایی خواند و اظهار داشت: راهپیمایی بی‌نظیر مردم ایران در 22 بهمن، دشمنان را مأیوس کرد.

وی افزود: مبلغان تمام موفقیت‌های خود را مدیون خانواده‌های خود هستند چراکه این افراد در دامن پدر و مادری باایمان تربیت‌شده و اکنون نیز با همسران و فرزندانی با تقوا زندگی می‌کنند و‌ اعضای خانواده مبلغان دور بودن از مبلغ خود را تحمل کرده و در ثواب تبلیغ آن‌ها شریک هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه تاکنون در عرصه‌های مختلف تبلیغی اقدامات مطلوبی انجام‌شده است، تصریح کرد: هزار و 500 مبلغ از قم و دو هزار مبلغ از نقاط مختلف سراسر کشور در ایام فاطمیه و نوروز به تبلیغ دین مبین اسلام خواهند پرداخت.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com